Britanska konzultantska kuća Olsberg SPI provela je nezavisno istraživanje i studiju o ekonomskom, kulturnom i društvenom utjecaju Sarajevo Film Festivala (SFF).
Rezultate i zaključke istraživanja je objavio internetski portal screendaily.com.
Ističe se kako je festival prošle godine privukao deset tisuća turista u grad, što je omogućilo i ukupan festivalski prihod od 2.7 milijuna dolara. Nacional.hr, procjenjuje se kako su brojni turisti na boravak, odlazak u ugostiteljske objekte, kupovinu i druge aktivnosti potrošili isto visoku sumu novaca.
Za vrijeme pripreme festivala radno je angažirano 250 ljudi, dok je na projektu stalno zaposleno 28 osoba.
“Uz to svojim aktivnostima daje ključan doprinos razvoju filmske industrije u regiji, pozitivno utječe na međunarodnu percepciju Bosne i Hercegovine, a kod građana stvara jak osjećaj pripadnosti lokalnoj zajednici.
SFF je bitno promijenio način na koji se Bosna i Hercegovina percipira u međunarodnoj javnosti. Značaj SFF-a za sam grad i njegove građane, ispitanici ankete uporedili su sa značajem ključnih događaja iz povijesti grada, kao što su bile Zimske olimpijske igre iz 1984. godine”, piše portal screendaily.com.
Komentari