ROVINJ Proglašeni “mladi lavovi” i dodijeljene nagrade za najkreativnije komunikacijske projekte

Autor:

01.04.2017., Rovinj - Dani komunikacija 2017., nacionalni festival marketinskih komunikacija koji traje od 30. ozujka do 2. travnja u hotelu Lone. Dodjela nagrada Ideja X i Young Lions.
Photo: Slavko Midzor/PIXSELL

Dodjelom nagrada “X” te proglašenjem ovogodišnjih pobjednika natjecanja za mlade kreativce Young Lions Croatia, u Rovinju su završeni ovogodišnji Dani komunikacija koji su bili posvećeni oglašavanja i odnosa s javnošću.

Na svečanosti u subotu navečer nagradu “X” za agenciju godine dobila je agencija McCann Zagreb, dok je nagradu “X “za oglašivača godine dobio Hrvatski Telekom. Nagradu “X” za najbolji copywriting dobio je projekt “Budi kod sebe doma” agencije UTORAK i oglašivača Erste&Steiermärkische Bank u kategoriji financijske i osiguravajuće usluge.

Nagradu “X” za najbolji dizajn i art direction dobio je projekt „Rollover“ agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom u kategoriji najbolje cjelovite kampanje. Projekt „Manje je više“ agencije BBDO Zagreb i oglašivača Molson Coors u kategoriji piće dobio je nagradu “X” za najbolju izvedbenu vještinu, produkciju ili upotrebu tehnologije u nekom oglasnom sredstvu.

“Nacionalno kreativno natjecanje Ideja X nagrađuje originalne ideje koje pomiču granice neovisno o vrsti medija u kojem su realizirane na tržištu. U proteklih šest godina za nagradu se borilo čak 779 radova” – naveli su organizatoru u priopćenju za javnost.

U sklopu natjecanja Young Lions Croatia zadatak je bio osmisliti kampanju za servis Zeleni telefon koji potiče građane na aktivnije sudjelovanje u zaštiti okoliša. Prestižnu Grand Prix nagradu i putovanje na festival Cannes Lions 2017. osvojili su  Matko Buntić i Fran Mubrin iz agencije 404 za rad „Zeleni otisak“, koji su bili i prvoplasirani tim u kategoriji cyber.

Među ostalim najboljim mladim lavovima našli su se Đorđe Janković i Tomislav Šestak iz agencije Bruketa&Žinić OM za rad  „donatura“ u kategoriji dizajna te Maja Dujlović i Nina Remenar iz agencije Komunikacijski laboratorij za rad „Nazovi za prirodu“ u kategoriji odnosa s javnošću.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)