Na ovogodišnje Dane komunikacija stižu predavači ‘svijetskog kalibra’ sa čak tri kontinenta, koji će posjetiteljima predstaviti trendove u tržišnom komuniciranju u Sjedinjenim Američkim Državama, Švedskoj i Japanu.
Mlada newyorška dizajnerica Natasha Jen u jednom od najboljih dizajnerskih studija na svijetu, Pentagram, predstavit će kako to izgleda kada se povežu digitalni mediji i arhitektura, dok će se Yasuharu Sasaki, izvršni kreativni direktor Dentsua iz Japana, posvetiti računalnim znanostima, tehnologiji i digitalnim medijima. Istaknimo kako će održati predavanje o inovativnom pogledu na tehnologiju, digitalnim riješenjim i disciplini poput korisničkog iskustva (UX).
Posebno iskustvo koje čeka posjetitelje je predavanja rokerske marketinške agencije SNASK iz Švedske, koji će predstaviti svoj pristup brendovima kroz predavanje i glazbeni nastup.
Inovativan pristup komunikaciji brendova, predstavljen u knjizi ‘Make Enemies & Gain Fans’, promiče ideju da za brendove nije dovoljno imati uvjerenja, već se za njih treba i boriti.
Festival Dani komunikacija održat će se od 30. ožujka do 2. travnja u Gradu Rovinju, više informacija pogledajte na danikomunikacija.com.
Komentari