Virtualni ženski poduzetnički centar obilježava dvije godine rada.
Hrvatska poduzetnička asocijacija dosad je postigla mnogo i nastavlja sa svojim aktivnostima.
Pročitajte što poručuju u objavi za javnost:
“Mateja Đaković, suvlasnica tvrtke Business Depot d.o.o. iz Pleternice
Loyalty članica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra Mateja Đaković prvi puta se susreta s Virtualnim ženskim poduzetničkim centrom kada smo organizirali u Lipiku ciklus besplatnih edukacija za poduzetnike i sve one koji to žele biti. Ovoj iznimno radišnoj mladoj poduzetnici iz Pleternice, svidjela se naša asocijacija “na prvu” jer kako ističe, radi na izgradnji zajedništva među ljudima koje je pokretač poduzetništva i uspjeha.
– Prije manje od mjesec dana prvi put smo prisustvovali BaBIZnjaku te je bilo poučno i zanimljivo jer smo upoznali puno dragih poduzetnih ljudi s kojima smo se družili i smijali. Na početku su nas dvije poduzetnice, a ujedno i prijateljice, upoznale s radom svoje tvrtke, a potom smo se mi, noviji poduzetnici, upoznavali s poduzetnicima iza kojih se nalazi višegodišnji rad. Radujemo se drugim aktivnostima i sadržajima koje se pružaju, a s kojima ćemo se tek upoznati na sljedećim okupljanjima – iznosi svoja prva članska iskustva poduzetnica Mateja Đaković, suvlasnica tvrtke Business Depot. Riječ je tvrtki koja se specijalizirala za tonere, preciznije uvoznik je tonera američkog proizvođača koji je vodeći u proizvodnji dijelova za tonere i samih tonera vrhunske kvalitete.
Vjeruje da će članstvo u Virtualnom ženskom poduzetničkom centru pomoći pri promociji proizvoda njezine tvrtke, posebice jer još traži svoje mjesto pod tržišnim suncem.
– Također vjerujemo kako će naš poduzetnički put biti usmjeren ka povećanju poslovnog uspjeha, kako će nam donijeti puno poslovnih suradnji i veće mogućnosti za boljim upoznavanjem s poduzetničkom klimom – smatra ova poduzetnica iz Pleternice i loyalty članica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra.
Ljubica Šunić, vlasnica OPG Šunić iz Osijeka
– Surfajući internetom i provjeravajući aktivnosti Virtualnog ženskog poduzetničkog centra, odnosno tražeći način koji bi mi pomogao razviti ideju, vidjela sam za sebe, odnosno svoj posao, niz mogućnosti koje nudi loyaliti članstvo. Prema mom dosadašnjem iskustvu, jedna od vrlo bitnih stavki je znati na pravilan način predstaviti i prezentirati svoj posao, u mom slučaju svoj proizvod a zatim ga i prodati. Kako je brendiranje i prodaja proizvoda sfera poslovanja, o kojoj mi koji se nismo školovali i educirali u tom smjeru ne znamo baš puno, nužna nam je edukacija a loyaliti članstvo nam upravo to omogućava s vrhunskim predavačima. Također, druženje i poznanstva s drugim poduzetnicima uvelike su doprinijeli širenju mojih poslovnih vidika, upoznavanju s načinom poslovanja malog poduzetnika u Hrvatskoj i prosperitetu te potencijalu,ali i izazovima s kojima se poduzetnik susreće prilikom pokretanja i vođenja vlastitog posla u današnje vrijeme – ocijenila je Ljubica Šunić svoj članski angažman u Virtualnom ženskom poduzetničkom centru.
Kako naglašava, svakome bi toplo preporučila da odvoji dio svoga vremena i provede ga angažirajući se u zajednici Virtualnog ženskog kutka jer će na vrlo kreativan, koncizan i produktivan način steći vrijedna znanja i poznanstva, kojima će pokretanje ili vođenje vlastitog posla postati gušt i prilika za stjecanjem novih iskustva.
Vlasta Pastuović Aleksić, vlasnica obrta Vlastaart iz Zaprešića
Drugu godinu za redom svoje povjerenje Virtualnom ženskom poduzetničkom centru poklonila je i Vlasta Pastuović Aleksić, magistrica likovnih umjetnosti iz Zaprešića. Vlasnica obrta Vlastaart, nakon više godina formalna i neformalna obrazovanja (magisterij slikarstva, edukacije iz područja menadžmenta) odvažila se preuzeti odgovornost za sebe, ostvariti svoj poslovni san i samu sebe zaposliti.
– Registriranje obrta najmanji je dio posla, pravi problemi (ili izazovi) tek slijede, jer institucije u Hrvatskoj nažalost ne daju poduzetniku početniku mogućnost da na jednomu mjestu nađe sve konkretne (ne samo načelne) upute i savjete koji su mu neophodni za pokretanje i vođenje vlastita biznisa. Pa se tako događa da me iz Ureda za gospodarstvo šalju u Poreznu upravu, i obrnuto. U moru zakona vezanih za obrt (kao i više drugih različitih propisa) morala sam iskrčiti sama svoj put, i moram priznati da sam se često puta osjećala kao „Pale sam na svijetu“. Na žalost, državni sustav, koliko god javno pričao o podršci novim poduzetnicima, zapravo nema sluha za njihove konkretne probleme – dijagnosticira zaprešića poduzetnica.
Istražujući putem interneta korisne sadržaje „otkrila“ je i Virtualni ženski poduzetnički centar, te se, naglašava, bez puno razmišljanja učlanila u Loyalty program Virtualnog ženskog poduzetničkog centra.
– Oduševila me energija, srčanost i volja kojom se povezuju prvenstveno žene poduzetnice na području Hrvatske, ali i regije, s ciljem pružanja međusobne podrške. Također sam sudjelovala na nekoliko besplatnih edukacija u organizaciji Virtualnog ženskog poduzetničkog centra te mogu reći da su teme koje su bile zastupljene više nego korisne poduzetnicama, jer se odnose upravo na konkretne aspekte vođenja vlastita poslovanja, poslovne i tržišne komunikacije, brendiranja, samopromocije…Osim korisna edukativnog dijela, moram napomenuti da je tu zastupljen još jedan vrlo važan segment, a to su osobni kontakti koje mi žene poduzetnice međusobno ostvarujemo, emocije koje dijelimo pričajući o vlastitim ostvarenim snovima i poslovnim planovima. Bez takve ženske podrške teško je poslovati, pogotovo u današnjem /„muškom“/ poslovnom svijetu – analizira vlasnica obrta Vlastaart.
Fran Poštenjak, vlasnik tvrtke Arboring j.d.o.o. iz Jastrebarskog
Gotovo od samog početka rada poduzetnik Fran Poštenjak je uz Virtualni ženski poduzetnički centar. Vlasnik tvrtke Arboring iz Jastrebarskog, popularno poznat kao doktor za drveće, iskusio je gotovo sve projekte i sadržaje koje “plasira” naša asocijacija s ciljem povezivanja, ali i učinkovitog poslovnog poduhvata članica i članova na tržištu.
Te kako ističe, raduje se svemu što ćemo “režirati” i u godinama koje dolaze kako bi svi koji žive od realnog sektora bili što uspješniji u svojim poslovnim nakanama.
– Sve što centar pruža, cijela ekspertiza, sustav povezivanja, sadržaji i projekti su odlični jer daje potporu poslovanju, razvija uvid u to koje bi stvari mi članovi morali poboljšati u svom radu da bi bili što kvalitetniji, učinkovitiji i naravno da bi izbjegli greške koje nam se mogu javiti u poslovanju. I ja osobno osjetio sam benefite članstva, prije svega koristeći sadržaje koje nudi Virtualni ženski poduzetnički centar, za moje vlastite poduzetničke aktivnosti. U današnje vrijeme iznimno je važno razvijati networking, a upravo to omogućuje centar. Stvaraju se kontakti, suradnje, potencijalni poslovi, posebice kada se udružimo kako bi kupcu ponudili kvalitetan zajednički proizvod ili uslugu. Što je tek mali dio prednosti koje sam osjetio članstvom u Virtualnom ženskom poduzetničkom centru – ocijenio je prvi doktor za drveće i vlasnik tvrtke Arboring iz Jastrebarskog”, piše u priopćenju.
Komentari