ROBNE MARKE: ‘Male i srednje poduzetnike kontinuirano učimo kako da unaprijede poslovanje’

Autor:

23.09.2022., Zagreb - Goran Lipovac, Metro. 
Photo Sasa ZinajaNFoto

Saša Zinaja/NFOTO

Metro već više od 20 godina pruža podršku razvoju ugostiteljstva i turizma u Hrvatskoj, o čemu govori Goran Lipovac, koordinator prodaje neprehrane za profesionalne kupce

METRO već više od 20 godina uspješno posluje na hrvatskom tržištu. Tijekom godina, u Hrvatskoj su izgradili deset veleprodajnih centara kojima pokrivaju cijelu državu, a svim kupcima dostupni su i putem usluge dostave. Također, METRO se pozicionirao kao vodeći opskrbljivač HoReCa sektora u Hrvatskoj, ali i brojnih nezavisnih trgovaca te malih i srednjih poduzetnika. Važan dio ponude čine neprehrambeni proizvodi, o čemu više govori Goran Lipovac, koordinator prodaje neprehrane za profesionalne kupce tvrtke METRO Hrvatska.

Zašto kupci odabiru METRO kada je u pitanju nabava neprehrambenog asortimana proizvoda?

METRO se ne smatra samo opskrbljivačem svojih kupaca, već i njihovim partnerom. Za nas briga o kupcu ne završava kada on izađe iz našeg centra ili kada je usluga dostave izvršena. Osim što METRO kupcima nudi široku lepezu proizvoda koji su prilagođeni njihovim potrebama, neovisno je li riječ o sezoni ili cjelogodišnjem poslovanju, iznimno nam je stalo do kvalitete i dostupnosti proizvoda. Iznimno smo ponosni na proizvode naše vlastite robne marke – METRO Professional, koji su pripremljeni od profesionalaca za profesionalce. Uz prepoznatljivu kvalitetu, naši kupci cijene mogućnost povoljnije nabave proizvoda te robne marke, što je izuzetno važno naročito u današnje vrijeme brojnih inflatornih pritisaka i poskupljenja gotovo svih dobara i usluga na tržištu.

Goran Lipovac ističe da je Metro sa svojim kupcima u partnerskom odnosu, a kroz liniju METRO Professional, uz prepoznatljivu kvalitetu, nudi im povoljnije cijene

Već neko vrijeme, uz kvalitetu, kupci vode računa i o lokalnosti proizvoda. Što METRO radi na tom području?

Točno, kupci žele domaće proizvode. Naročito kada govorimo o segmentu ultra svježeg asortimana – riba, meso te voće i povrće. Posljednjih 20 godina radimo s mnogim malim, ali i sa srednjim poduzetnicima te im kontinuirano pomažemo kako bismo ih naučili da unaprijede svoje poslovanje. Udio hrvatskih proizvoda u METRO-ovoj robnoj marki je trenutno 50 posto, dok 60 posto naših dobavljača ultra svježeg asortimana čine domaći dobavljači.

Uspješnih primjera suradnji imamo i na području neprehrane. Ponosni smo na suradnju s poznatom hrvatskom tvrtkom KONČAR – Profesionalne kuhinje, koja ima dugu tradiciju proizvodnje profesionalne ugostiteljske opreme. Oni za METRO proizvode uređaje za termičku obradu i pripremu namirnica čime smo unaprijedili ponudu proizvoda vlastite robne marke za naše HoReCa kupce.

‘Kupcima nudimo i uslugu besplatne montaže i instalacije kompleksnih uređaja kao što su konvektomati i ledomati ili strojevi za pranje suđa’

Naravno, neprestance tražimo nove partnere jer upravo takve suradnje daju najveću dodanu vrijednost svima.

Prema vašem mišljenju, postoji li mogućnost za napredak i dodatni iskorak prema profesionalnim kupcima?

Kao i u svakom partnerskom odnosu, mjesta za napredak uvijek ima. Pažljivo slušamo želje i potrebe naših kupaca i prilagođavamo se trendovima. Uz uslugu dostave i online narudžbe, kupcima nudimo uslugu besplatne montaže i instalacije kompleksnih uređaja kao što su konvektomati, ledomati ili strojeva za pranje suđa. Cilj nam je kupcima omogućiti jednostavno rukovanje te siguran i nesmetani rad.

Intervju je nastao u suradnji s tvrtkom METRO

OZNAKE: metro, goran lipovac

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.