Tvrtka Rimac automobili Mate Rimca predstavila je u ponedjeljak dizajn kampusa, svog novog modernog doma u Hrvatskoj. U sklopu kampusa naći će se testna staza, smještaj te muzej. Projekt novog sjedišta ove tvrtke vrijedan je više od 200 milijuna eura.
Kako se navodi u priopćenju te tvrtke, Rimac Automobili su nastali s vizijom stvaranja uzbudljivih električnih automobila i pogonskih sustava za električna vozila, a u samo deset godina prerasli su iz projekta u garaži u tvrtku koja zapošljava već tisuću ljudi. Tvrtka danas, ističu, razvija i proizvodi vlastite automobile i tehnologiju, kao i sustave elektropogona za brojne svjetske proizvođače automobila te su danas jedna od istaknutih tvrtki u usponu u automobilskoj industriji, koja je u tranziciji prema električnoj budućnosti.
Tvrtka je danas strateški partner Hyundaiju, Kiji i Porscheu, a žele okupiti sve svoje zaposlenike i funkcije na jednoj jedinstvenoj lokaciji. Predstavljeni kompleks dizajnirao je poznati hrvatski arhitektonski ured 3LHD, a navode da će utjeloviti sve vrijednosti tvrtke Rimac. Novi će kompeks, tako, biti baza za istraživanje, razvoj i proizvodnju, a omogućit će tvrtki da izraste od proizvodnje prototipova i projekata u manjim serijama do velikoserijske proizvodnje električnih pogonskih sklopova visokih performansi i baterijskih sustava za brojne globalne automobilske kompanije.
Nova lokacija nalazi se samo nekoliko kilometara od trenutnog sjedišta Rimac Automobila, na zemljištu od 200.000 m², dok će izgrađena površina doseći oko 100.000 m². Početak izgradnje na novoj lokaciji očekuje se do kraja godine, a završetak je planiran 2023. godine. Mate Rimac želio je da novo sjedište tvrtke utjelovljuje karakter branda, ali i karakter zaposlenika. Prostori su dizajnirani da bi bili prijateljski, otvoreni i topli, s dodanim elementima zabave. Istodobno, sukladno statusu tvrtke kao tehnološkog predvodnika, bit će moderni, osvijetljeni i nadahnuti prirodnim okruženjem.
Za razliku od većine lokacija u automobilskoj industriji, Rimac Kampus bit će otvoren za javnost i interakcija posjetitelja, gostiju, znatiželjnika i zaposlenika je poželjna i dobrodošla.
“Prije samo 10 godina Rimac Automobili bili su jedan čovjek u garaži. Od tada smo narasli na oko 1000 zaposlenika, ušli u strateška partnerstva s Porscheom, Hyundai Motor Grupom i drugim značajnim partnerima te surađujemo s najvećim imenima automobilske industrije. Ali, ono čemu smo ostali posvećeni je razvoj našeg poslovanja u Hrvatskoj. Ponosni smo što smo ostali ovdje i što će ova nova lokacija postati naš dugoročni dom”, rekao je osnivač i direktor kompanije Mate Rimac.
Dodao je da su s brzim rastom dolazili i problemi s prostorom, pa su završili u više od 10 zgrada u 6 gradova u Hrvatskoj. “Želja nam je stvoriti prostor koji najbolje odražava naš brend i naše ambicije. Surađujemo s vodećim svjetskim arhitektima kako bismo izgradili kampus koji se uklapa u prirodne ljepote Hrvatske, a istovremeno objedinjuje svaki aspekt Rimac Automobila. Prioritet projekta je stvoriti najbolje moguće radno okruženje za naše zaposlenike te omogućiti posjetiteljima i široj javnosti da uživaju u prostoru i druže se sa zaposlenicima Rimac Automobila”; poručio je.
Kampus će, dodaje, sadržavati i neke neočekivane elemente, poput skloništa za životinje, frizera, veterinarsku ambulantu i uzgoj vlastite hrane, ali – kako kaže – oni nikad nisu bili konvencionalni, pa i kampus reflektira njihov pristup koji je drugačiji od većine. “Kampus je naša odskočna daska za planirani rast u sljedećem desetljeću i nakon toga, jer nas ojačava kao proizvođača hiperautomobila i Tier 1 dobavljača komponenti elektropogona i sustava vozila za velike proizvođače automobila”, zaključio je Mate Rimac.
Novi će kompleks sadržavati puno jedinstvenih značajki, a među njima su ‘urbana močvara’ i livade, kao i vrt na krovu restorana. Dodatni element kompleksa bit će i smještajni kapaciteti. Umjesto klasičnog hotela za smještaj posjetitelja i novih zaposlenika, predviđen je niz pojedinačnih ‘kapsula’ koje će se stopiti sa šumskim okruženjem. Kupci će, također, u posebnoj konfiguracijskoj sobi moći pregledati i izabrati specifikaciju svog Rimac automobila, a bit će tu i muzej i bar. U sklopu obilaska lokacije, posjetitelji će imati priliku i za obilazak proizvodnje. S obzirom na opseg rada Rimca za druge automobilske kompanije, predviđeno je i nekoliko soba za projekte kupaca koji će biti dostupni samo za zaposlenike koji rade na određenom projektu.
Planirani su i igraonica, teretana i sportski centar, restoran, pa čak i vrtić uz kojeg je i livada sa domaćim životinjama. U skladu s orijentacijom na održivost, predviđena je i proizvodnja organske hrane na licu mjesta, kao i obilje zelenila za uživanje i zaposlenika i posjetitelja. Udovoljavajući želji tvrtke za višenamjenskim i prilagodljivim prostorima, na lokaciji će se nalaziti i gledalište, konferencijska dvorana i prostorije za edukaciju. S obzirom na brzi rast kompanije, lokacija je projektirana tako da se s vremenom može proširiti, a da se i dalje stapa sa svojim prirodnim okruženjem.
Komentari