Rihanna u novoj kampanji za Louis Vuitton pokazala trudnički trbuh

Autor:

Louis Vuitton/Twitter

S više torbi i trudničkim trbuhom koji viri iz raskopčane jakne, Rihannin trudnički stil dosegao je nove visine u posljednjoj kampanji Louisa Vuittona.

Niz novoobjavljenih fotografija, od kojih je jedna objavljena na pariškom jumbo plakatu uoči revije tamošnje etikete prošlog tjedna, prikazuje pjevačicu i modnu mogulku kako korača ulicama New Yorka sa šalicom u ruci. Kampanju je osmislio glazbenik Pharrell Williams, koji je prije nekoliko dana predstavio svoju prvu kolekciju za Louis Vuitton otkako je u veljači naslijedio pokojnog Virgila Abloha na mjestu kreativnog direktora muške odjeće.

Snimili su ih fotografi Keizo Kitajima i Martine Syms, slike – i popratni video kampanje – prikazuju Williamsov novi pogled na kultnu torbicu Speedy Louis Vuitton. Rihanna je na fotografiji s raznim verzijama torbe u crvenoj, zelenoj, žutoj i plavoj boji.

U priopćenju za javnost, francuski luksuzni div opisao ju je kao “simbol ljudskog osnaživanja”. Rihanna, koja je prethodno surađivala s Williamsom na pjesmi ‘Lemon’, dobila je pohvale za njen trudnički modni stil. Na nekoliko fotografija iz kampanje nosi odjeću Louis Vuitton s motivom šahovnice koji je bio prisutan na zvjezdanoj reviji brenda proljeće-ljeto 2024. prošlog utorka.

Iako je predstavljena kao dio kolekcije muške odjeće, reimaginirana torba reklamira se kao uniseks proizvod. Iz Louis Vuittona su rekli da je Speedy bila “jedna od prvih torbi” koju je Williams posjedovao, te da je njegova verzija inspirirana “kodovima i stilskim stavom” njujorške Canal Street.

“Speedy je uvijek bila muška platnena torba sve dok nisu napravili manju verziju za Audrey Hepburn 1965.”, rekao je Williams u izjavi za javnost nakon prošlotjedne revije. “Htio sam uzeti nešto za što sam smatrao da bi bilo uniseks i da bi jednostavno bila sjajna torba za ljude. To je svakodnevna ikona zamišljena za svaki životni stil”, dodao je.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.