Višegodišnja tradicija mijenjanja kostima tijekom nastupa na poluvremenu Super Bowla završila je u noći sa nedjelje na ponedjeljak, na 57. Super Bowlu u kojem su Kansas City Chiefsi slavili protiv Philadelphia Eaglesa na stadionu State Farm u Glendaleu.
Ipak, Rihanna je svejedno oduševila odjevena u crvenu kreakciju koju su posebno za nju izradile luksuzne etikete Loewe i Alaïa. Činjenicu da se držala jednostavnosti i da je za nastup odabrala udobne tenisice u komplementarnoj crvenoj boji objašnjava objava pjevačice da čeka svoje drugo dijete.
Pjevačica s Barbadosa započela je svoj 13-minutni nastup u poluvremenu na visećoj platformi pjevajući “B**** Better Have My Money” u padobranskom odijelu od pamučnog platna koji je bio gotovo potpuno otkopčan i koji je otkrio odgovarajući crveni bodi i oblikovani kožni korzet.
Sva tri odjevna predmeta po narudžbi je dizajnirao Jonathan Anderson, kreativni direktor španjolske marke Loewe. Iz modne kuće, koja je predstavila sličan crveni prsni oklop kao dio svoje kolekcije za proljeće 2022., objasnili su da je Rihannin izgled inspiriran letačkom opremom i da je “dizajniran da izgradi volumen u korak s dinamičnom scenografijom showa.”
Rihanna je outfit upotpunila parom crvenih tenisica iz suradnje Maison Margiela s brendom sportske obuće Salomon. Preko gornjeg dijela nosila je kožni pufer šal s integriranim rukavicama Alaïa, marke koju je utemeljio pokojni tuniški modni dizajner Azzedine Alaïa.
Šal je 34-godišnjakinja brzo odbacila, a za finalnu pjesmu ‘Diamonds’ vratila se u drugom Alaïinom komadu – crvenom maxi pufer kaputu, također s integriranim rukavicama, koji je dizajnirao kreativni direktor marke Pieter Mulier.
Ovo je bio Rihannin prvi javni nastup uživo u šest godina. A kako je zvijezda provodila velik dio tog vremena gradeći svoje carstvo donjeg rublja i ljepote, modni promatrači nagađali su da bi mogla nositi artikle iz svoje linije Savage X Fenty. Liniju su nosili – prateći plesači – ispod njihovih bijelih jakni mogli su se vidjeti grudnjaci, bokserice i mrežaste majice.
“Rihanna je prava ikona, a raditi s njom na oživljavanju ove pozornice izgleda kao divlji, prekrasan san”, priopćili su iz Loewea, čija matična tvrtka LVMH također posjeduje većinski udio u Rihanninom brendu Fenty Beauty.
Komentari