Rezervni kotač ne stavljajte u opticaj, montažom na automobil nastao bi rizik zanošenja

Autor:

Nekada su automobili imali pet jednakih kotača, a jedan  rezervni. Danas većina ima tanki rezervni kotač ili zamjenski kit za popravak, ali mnogi i dalje imaju ‘punopravni’ rezervni kotač

Treba li ga stavljati u opticaj, kako bi se ujednačilo trošenje svih guma? Ne, jer ako primjerice nakon 20.000 km montiramo rezervni kotač, sprijeda ili straga, njegovo će prianjanje biti bolje od suprotnoga, što je loše za kočenje, stabilnost i upravljivost.

Ali, preporučljivo je zamijeniti položaj prednjih i stražnjih kotača. Usto će bez trošenja i naprezanja te izloženosti atmosferskim prilikama uvijek biti u optimalnom stanju.

Jedanput mjesečno provjerite tlak zraka u njemu te ga napušite 0,2 bara više od tlaka za puno opterećenje. Još je važnije pri montaži i izmjeni guma otići u kvalitetan gumarski servis.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.