Jedan se turist neugodno iznenadio nakon što je dobio račun u jednom restoranu na jezeru Como. Tamo se, između ostalog, nalazila i usluga “diviso a meta”, a turist je platio dva eura više jer su mu sendvič koji je naručio – prerezali na pola.
Platio ga je bez prizužbe, ali je onda objavio negativnu recenziju na TripAdvisoru. Nezadovoljni gost objasnio je da je naručio sendvič kako bi ga mogao podijeliti s prijateljem, ali nisu zatražili da ga osoblje restorana prereže na polovice.
“Naručeni tost se i inače poslužuje izrezan na točno dvije polovice. Bilo nas je dvoje i tražili smo tost koji bismo pojeli za stolom za dvoje, ali moramo li platiti zato što smo tost podijelili na dva dijela? Nevjerojatno, ali istinito…”, napisao je turist.
Vlasnica restorana Cristina Biacchi za talijanske je medije ispričala kako ju je iživciralo to što se gost nije odmah požalio nego je o tome odlučio pisati na internetu. “To nije bio običan tost. Unutra je bilo i prženih krumpirića. Trebalo nam je vremena da ga prepolovimo”, rekla je pa objasnila što bi se dogodilo da se gost odmah požalio konobaru:
“Objasnili bismo mu da se svaka dodatna usluga mora platiti. Morali smo koristiti dva tanjura umjesto jednog i duplo nam je duže trebalo za njihovo pranje. Osim toga, koristili smo i dva podmetača“, ispričala je.
Poručila je i da se kupac nije žalio niti dovodio u pitanje naplatu.
Komentari