Republika Hrvatska je najnovija destinacija koja se pridružila globalnoj platformi Mastercard Priceless Cities.
Našu domovinu godišnje posjeti više od 15.5 milijuna turista, a ove godine očekuje se dodatni rast, dijelom i zbog besplatne promocije koju je naša zemlja dobila uključivanjem u ovu platformu.
Ova digitalna marketinška platforma korisnicima Mastercard kartica pruža jedinstvena iskustva u gradovima u kojima žive i u koje putuju te na taj način među putnicima diljem svijeta promiče turističku ponudu odredišta.
Tako Priceless Croatia (www.priceless.com/croatia), predstavljen uoči nadolazeće turističke sezone kao 46. destinacija u okviru platforme Priceless Cities, sadrži niz iskustava i pogodnosti koje omogućuju korisnicima da dožive zemlju na potpuno novi način.
Ova međunarodna inicijativa korisnicima Mastercard kartica nudi jedinstvena iskustva koja se ne mogu kupiti novcem, a pokrenuta je 2011. godine u New Yorku. Ovakva jedinstvena iskustva – oblikovana u suradnji s lokalnim institucijama, objektima i trgovcima – turističku ponudu čine atraktivnijom, a komuniciraju se globalnoj publici na platformi koja komunicira brojnim kanalima i u okviru različitih aktivnosti na nizu tržišta čime se kontinuirano privlače i novi korisnici.
“Naša zemlja savršeno odgovara globalnoj kampanji Priceless Cities te smo ponosni što je brand ‘Priceless’ predstavljen u Hrvatskoj. Željeli smo korisnicima naših kartica omogućiti da dožive posebnosti koje naša zemlja nudi te vjerujemo da će Priceless Croatia obogatiti međunarodni utjecaj Hrvatske kao atraktivne i zanimljive turističke destinacije“, rekla je Helena Trajkovski, direktorica marketinga u kompaniji Mastercard za Hrvatsku i Sloveniju.
Pozitivan turistički trend vidljiv je i kod nas – u 2016. godini je u Hrvatskoj bilo više od 15.5 milijuna turista, što predstavlja rast broja dolazaka od 8.7% u odnosu na pretprošlu godinu, bio je to i svojevrstan ulazak u probrano društvo – uz bok destinacijama kao što su Sydney, Bali, Bangkok, Rim, Pariz, Berlin, Madrid, London, Rio de Janeiro, Montreal ili New York…
Stručnjaci kažu da je takav rast rezultat i usvajanja novih poslovnih modela temeljenih na novim tehnologijama, među kojima su najvažnije online i mobilne platforme te digitalno plaćanje. Internet je postao ključno mjesto za informiranje o destinacijama te rezervaciju i plaćanje puta ili smještaja, a platforma Priceless Croatia logičan je korak u promociji
Nakon registracije na internetskoj stranici Priceless Croatia, korisnici Mastercard kartica iz cijelog svijeta mogu uživati u izletu u Modru i Zelenu špilju na otoku Biševu i ručku u restoranu Palmižana Meneghello na Paklinskim otocima ili u privatnoj plovidbi Neretvom u tradicionalnim čamcima. Za gurmane su tu jedinstvena iskustva u restoranima Zigante u Istri te Foša u Zadru, a Zadrani i njihovi gosti mogu zaviriti i u fascinantan svijet iluzije tijekom obilaska Muzeja iluzija. Posjetitelji Dubrovnika grad mogu istražiti u sklopu jedinstvene turneje, a za zaljubljenike u glazbu su tu ekskluzivni VIP pristup backstageu na festivalu Ultra Europe u Splitu ili na koncertu na Tvrđavi sv. Mihovila u Šibeniku.
Ova iskustva prate jedinstvene ponude poput različitih pogodnosti vezanih za smještaj, kulinarskih iznenađenja u vrhunskim restoranima, popusta na ulaznice za muzeje i jedinstvenih festivalskih mogućnosti.
“Platformu Priceless Croatia treba smatrati sastavnim dijelom programa vrijednosti kompanije Mastercard i banaka. S pokretanjem svakog Priceless programa nastojimo nagraditi potrošače za njihovu vjernost i unaprijediti prihvaćanje bezgotovinskih transakcija, a sve to uz DNA destinacije u kojoj se u suradnji s trgovcima korisnicima kartica nude jedinstvena iskustva“, rekla je Sanja Žigić, direktorica kompanije Mastercard u Hrvatskoj.
Za više informacija posjetite www.priceless.com/croatia.
Komentari