Renault otkriva posebni Megane R.S. kojim slavi bogatu povijest francuskih sportskih kompakata. Renault Megane R.S. Ultime kolekcionarski je model i posljednja inačica čiji počeci sežu u 2003.
Renault Megane R.S. Ultime temelji se na modelu Megane R.S. Trophy, a karakteriziraju ga jedinstven izgled i sveobuhvatna oprema. Od proljeća 2023. taj će model zamijeniti inačice Megane R.S. i Megane R.S. Trophy. Posebno izdanje proizvest će se u 1976 brojčano označenih primjeraka (u skladu s godinom osnutka marke Renault Sport) i nositi potpis Laurenta Hurgona, vozača i stručnjaka za razvoj koji je s Meganeom R.S. obarao rekorde na trkaćoj stazi.
Renault Megane R.S. Ultime kruna je prestižne povijesti marke Renault Sport koja se može pohvaliti brojnim sportskim uspjesima i legendarnim modelima. Megane R.S. Ultime posljednja je serija modela Megane R.S. te posljednji model s logotipom Renault Sport. Bogata povijest marke nastavit će se u nešto drugačijem obliku pod imenom Alpine, markom sportskih automobila Renault Grupe.
Ekskluzivan dizajn modela Megane R.S. Ultime odlikuju prepoznatljiva obilježja marke Renault Sport, među kojima se izdvaja dvostruki dijamant, te posebna grafička obilježja nadahnuta novim Renaultovim logotipom.
Na krovu i poklopcu motora (osim u izvedbama s opcijskim panoramskim krovom), stražnjem odbojniku, vratima i blatobranima nalaze se ukrasne naljepnice mat crne boje, usklađene s četiri dostupne boje karoserije: crna Star (dostupna serijski) s kojom naljepnice tvore skladnu cjelinu, bijela Pearl s upečatljivim vizualnim učinkom, žuta Sirius u skladu s prepoznatljivim bojama Renault Sporta i narančasta Tonic za izražen kontrast.
Povrh toga, na naljepnice na desnoj strani vozila diskretno je dodana godina osnutka Renault Sporta – 1976. Javno predstavljanje modela održano je 13. siječnja 2023. na Salonu automobila u Tokiju, u zemlji u kojoj prema procjenama živi desetak tisuća zaljubljenika u modele Renault Sporta.
Ultime ima za 60 mm šire prednje blatobrane i za 45 mm šire stražnje blatobrane, bočne usisnike zraka, prednja svjetla R.S. Vision, središnju ispušnu cijev, shark antenu, spojler i stražnji difuzor.
Dizajn ove serije karakteriziraju brojni crni detalji: logotipi, ručice vrata, okviri prozora, naplatci (čak i pokrovi matica kotača), ukrasni lukovi blatobrana, stražnji difuzor te aerodinamični prednji spojler po uzoru na Formulu 1 koji se ističe sjajno crnom završnom obradom, utisnutim monogramom Ultime i gradacijskim učinkom za još veći dojam dinamičnosti.
Serijska oprema unutrašnjosti uključuje školjkasta sjedala Recaro s presvlakama od Alcantare u crnoj boji titanija i izvezenim monogramom R.S. Karticu „Slobodne ruke” posebnog izdanja Meganea R.S. krasi dijamantni uzorak ukrasnih naljepnica.
Pragovi vrata su ekskluzivni, a u podnožje upravljača svakog modela utisnuta je metalna pločica sa serijskim brojem primjerka i potpisom Laurenta Hurgona, testnog vozača i stručnjaka za razvoj koji je čitavu svoju karijeru radio na usavršavanju Meganea R.S. i koji je oborio rekorde na trkaćim stazama u Nürburgringu, Suzuki i Spa-Francorchampsu, govori Laurent Hurgon, testni vozač i stručnjak za razvoj Renault Grupe.
Veliki dio nenadmašne serijske opreme Meganea R.S. Ultime preuzet je iz inačica Megane R.S. i Megane R.S. Trophy: 9,3-inčni navigacijski zaslon s audiosustavom Bose Hi-Fi, 10-inčni zaslon digitalne instrumentne ploče, ugrađeni telemetrijski sustav R.S. Monitor, prilagodljivi tempomat i sustav pomoći pri parkiranju s 360-stupanjskim prikazom. Popis dodatne opreme ograničen je na head-up zaslon i panoramski krov te posebnu zaštitnu navlaku koja će oduševiti istinske zaljubljenike i kupce tog kolekcionarskog automobila.
Ova posebna serija temelji se na inačici Megane R.S. Trophy. Opremljena je četverocilindarskim motorom s turbopunjačem koji razvija 300 KS i ima najveći okretni moment od 420 Nm. Motor je kombiniran s automatskim mjenjačem EDC i mehaničkim diferencijalom Torsen koji omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h u samo 5,7 sekundi.
Poluglatke gume Bridgestone Potenza S007, razvijene posebno za Megane R.S. Trophy R, postavljene su na 19-inčne naplatke Fuji Light pod kojima se naziru kočnice Brembo od lijevanog željeza i aluminija s crvenim kočnim kliještima. Tu su još i neovisna prednja osovina, snižena šasija Cup, hidraulični graničnici kompresije i sustav upravljanja četirima kotačima 4CONTROL koji pridonosi vrhunskom sportskom užitku u vožnji, kako na stazi tako i izvan nje.
Komentari