Renault Clio 1.2 16V: mogući uzroci: elektromotorni ventil za podešavanje rada u praznom hodu, potenciometar leptirastog ventila, upravljački modul motora
PITANJE ČITATELJA
Imam Renault Clio 1.2 16V iz 2005. sa 187.000 km. Kod dodavanja gasa trese, češće kad je zagrijan, nego hladan. Pali odmah, a nakon toga podigne okretaje na oko 2500 okretaja i tako drži dok ne krenem.
ODGOVOR DOKTORA
Tri su osnovna moguća uzroka nemirnog rada benzinskog motora. Prvi je u elektromotornom ventilu za podešavanje rada u praznom hodu (IS aktuatoru), drugi u potenciometru leptirastog ventila (odnosno njegovom senzoru), a treći u upravljačkom računalu (centralni).
Riječ je o 16-ventilskom motoru serije D7F s 1149 ccm i 75 KS koji je uveden 2000. (dorada 8-ventilskog iz 1996.) Preporučljivo je provjeriti ispravnost (čistoću) brizgaljki sustava Multipoint, a s obzirom na godine i kilometre upitni mogu biti pumpa goriva i lambda sonda.
Komentari