Ovogodišnje finale Eurosonga i dvije polufinalne večeri pratilo je 204 milijuna gledatelja u 42 svjetske zemlje, nadmašivši tako brojke 2015. godine za pet milijuna.
Najviše gledatelja Eurosong je pratilo u Njemačkoj (9.3 milijuna), a čak 95.3% Islanđana uključilo se u prijenos iako se njihova pjesma nije našla u finalu.
Objavljeno je i kako je ovogodišnji Eurosong privukao dosta mlađu publiku – 42.4% gledatelja bilo je između 15 i 24 godine. Livestream preko Interneta (stranica Eurovision.tv i YouTubea) pokrenut je 2,6 milijuna puta, a bilo je i 5.3 milijuna ‘on-demand’ zahtjeva.
Podsjetimo, pobjedu u Stockholmu je odnijela Ukrajina – Jamala sa pjesmom ‘1944’, koja govori o deportaciji krimskih Tatara za vrijeme Josefa Staljina. Hrvatska predstavnica Nina Kraljić, koja je nastupala sa pjesmom ‘Lighthouse’ na kraju je zauzela 23. mjesto.
Komentari