Obući poslovno odijelo, oprati kosu i počešljati je, staviti ruž na usne koji se prvi nađe pri ruci – tek je površna slika poslovne žene spremne i svojim izgledom i stilom ostavi dojam.
Odličan poslovni stil, posebice make up nosi i te kako važnu poruku na koju niti jedna poduzetnica ne smije zaboravljati. A, posebice ne smije ga podcjenjivati. Koliko god da ulažete napora u izgradnju svoje poslovne karijere, jednako je važno njegovati i kvalitetan poslovni stil odijevanja te make upa.
Toga je posebice svjesna poslovna make up stilistica Amadea Krajnović, Loyalty članica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra i vlasnica branda Red Lips.
Danas je jedna od poznatijih hrvatskih make up profesionalaca, kroz čije iskusne ruke je prošlo stotine mladih djevojaka i žena koje žele postati vizažistice, ali i poslovnih žena voljnih naučiti kako nanositi i kvalitetno koristiti šminku.
“S obzirom da nas nitko do sada nije podučio tehnikama šminkanja, a to znanje nismo dobili ni u našem formalnom obrazovanju, sada se svaka žena šminka onako kako to najbolje zna. A u današnjoj velikoj ponudi beauty proizvoda i on-line tutoriala, zaista je teško prepoznati ono što je pravilno pa se žene prateći sve to iz neznanja u svemu tome vrlo lako izgube. U poslovnom dress codu uglavnom prevladavaju crna, tamnoplava i siva boja, pa bi make up trebao biti usklađen s bojama odjeće kao i s osobnošću osobe koja ga nosi. Svakako je najprihvatljiviji look ‘no make up’ koji uvijek daje dozu elegancije i sofisticiranosti i nosiv je u svakoj poslovnoj prilici” ističe Amadea Krajnović, vlasnica branda Red Lips i stručnjakinja za poslovni stil i make up.
“Svaka žena kao dio osobne kulture trebala poznavati osnove make upa za samostalno nanošenje dnevnog looka, dok bi za posebne prigode bilo preporučljivo angažirati profesionalne vizažiste. Svaka je poduzetnica ogledalo svog poduzetničkog projekta, posebice, jer ona sama svojom osobnošću stoji iza njega. Još kad je i poslovni stil besprijekoran, rezultati koje očekujemo mogu biti više nego povoljni za nas”, ističe stručnjakinja za poslovni make up.
“Prije odlaska na profesionalno šminkanje i pri odabiru vizažista/ice svakako treba obratiti pozornost na edukaciju, iskustvo i stručnost osobe koja šminka, kao i da li način i stil šminkanja odabranog vizažista/ice odgovara željama i očekivanjima osobe koja se šminka. Svaki vizažist/ica ima svoj stil i način šminkanja pa ukoliko osoba nije napravila dobar odabir, može se dogoditi da ne bude zadovoljna učinjenim. Svaka žena trebala bi odabrati onaj make up look s kojim se dobro osjeća, neovisno o trendovima na modnoj sceni. U tome im možemo pomoći mi svojim profesionalnim savjetima kao i da zajednički pronađemo odgovarajući look koji je u skladu s kompletnom osbnošću klijentice, a pri tome poštujući pravila struke”, nastavlja Amadea Krajnović.
Nedavno provedeno istraživanje o povezanosti poslovnog stila i učinkovite prodaje, pokazalo je da puno lakše prodaju ostvaruju osobe koje su uređene, uz poslovnu odgovarajuću odjeću, njegovanu i urednu kosu, decentnog, ali primjetnog make upa, čiji cjelokupni dojam daje posebnu dozu poslovne ozbiljnosti i odgovornosti. Prodaja kod tako stiliziranih prodavača rasla je i do 30 posto više u odnosu na prodavače koji nisu pridavali značaja kako su obučeni, našminkani te kakvu frizuru imaju. Dakle i iz nešto tako beznačajno za poslovni učinak, čini se jasnim da bez kvalitetnog poslovnog odjevanja i make upa – ne možemo istinski daleko dogurati. Stoga svakao treba paziti na brojne greške koje se i najboljima, zbog amaterizma u ovom području, potkradaju.
“Najčešće ‘greške’ koje se događaju u primjeni make up-a su neodgovarajuća boja pudera, nanošenje prevelikih količina šminke na lice i šminka koja nije prilagođena dobi i osobnosti same osobe, a i samoj djelatnosti koju osoba obavlja. No, s obzirom da žene nisu nikada prolazile nikakve edukacije o tome, ne bih to nazvala greškama, jer žene ne znaju drugačije i bolje od toga”, skreće pozornost vlasnica branda Red Lips.
Brand Red Lips svojim klijenticama u jednosatnim besplatnim konzultacijama, a na temelju želja klijentica za novim saznanjima o njezi kože, odabiru pudera, tehnikama šminkanja prilagođenim osobno njima, nude mogućnost upisa individualnih odgovarajućih edukacija za osobne i profesionalne potrebe, kao i mogućnost odlaska u zajedničku kupovinu u vidu osobnog asistenta pri nabavci.
“Mogu najaviti da uskoro uvodimo i jednu novu edukaciju, odnosno savjetovanje prema bojama i utvrđivanje odgovarajućih nijansi prema ‘originalnoj boji kose i tena’ kako za odijevanje, tako i za make up. Kao autor i predavač svih edukacijskih programa za osobne i profesionalne potrebe, trenutno mogu preporučiti i vrlo aktualan program business make upa pod nazivom ‘Ljepota iznutra za uspjeh izvana’ namijenjen svima onima koji rade s klijentima, a žele ostaviti profesionalni dojam. U četverosatnoj radionici klijenti se upoznaju s teorijskim i praktičnim dijelom poslovnog make upa, kao i svim ostalim elementima koji su međusobno povezani, a u cjelini čine jedan dobar poslovni look. Znamo da odijelo ne čini čovjeka, ali svojim odijevanjem, make upom, određenim ponašanjem šaljemo poruku kojom predstavljamo sebe i djelatnost koju obavljamo. Za ‘prvi dojam’ nemamo drugu priliku pa je zato ulaganje u edukaciju investicija u budućnost”, poručuje za kraj Amadea Krajnović.
Komentari