‘Ravnatelji škola važan su partner u izvedbi reformskih procesa’

Autor:

Zagreb/Mali Lošinj, 7.5.2018. - Ravnatelji škola važan su partner u izvoðenju reformskih procesa, digitalnoj transformaciji škola te uvoðenju u škole obvezne informatike i reformiranih kurikuluma, istaknula je ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak istaknula je u ponedjeljak na kongresu ravnatelja osnovnih i srednjih škola u Malom Lošinju. Na fotografiji Blaženka Divjak (C).
foto HINA/ Ministarstvo znanosti i obrazovanja/ ml

Ravnatelji škola važan su partner u izvođenju reformskih procesa, digitalnoj transformaciji škola te uvođenju u škole obvezne informatike i reformiranih kurikuluma, istaknula je ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak istaknula je u ponedjeljak na kongresu ravnatelja osnovnih i srednjih škola u Malom Lošinju.

“Meni kao ministrici danas je važno biti ovdje sa 600 ravnatelja s kojima imamo odličnu komunikaciju i koji su nam u svakom slučaju važan partner u izvođenju, kako eksperimentalnoga programa ‘Škole za život’, tako i u drugim reformskim procesima, digitalnoj transformaciji škola, ulasku obvezne informatike u škole te reformiranih kurikuluma”, rekla je Divjak.

Kako je istaknula ministrica, za uvođenje obvezne informatike svi će imati jednake uvjete jer je u ovom trenutku na raspolaganju 26 milijuna kuna za informatičku opremu te će se opremiti sve one osnovne škole koje nisu opremljene prošle godine u prvom valu opremanja.

Osim toga, dodala je, za eksperimentalni program kurikularne reforme “Škola za život” osigurana su dodatna sredstva za opremanje škola, a pristižu i eksperimentalni udžbenici.

“Imamo najavu od 11 nakladnika za gotovo 150 kompleta eksperimentalnih udžbenika za prve razrede osnovne škole i pete razrede osnovne škole, STEM predmete u sedmome razredu osnovne škole i prvome razredu srednje škole”, istaknula je Divjak na dvodnevnom zajedničkom kongresu Hrvatske udruge ravnatelja osnovnih škola i Udruge hrvatskih srednjoškolskih ravnatelja koji se održava na temu “Ravnatelji između ograničenja i odgovornosti pred izazovom škole budućnosti”.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.