Prijenos sučeljavanja kandidata za predsjednika Hrvatske, koji je jučer izravno prenosila Hrvatska radiotelevizija, ostvario je najveću gledanost među svim televizijskim sadržajima, prema podacima o gledanosti tvrtke “All eyes on screens” (bivši AdScanner).
Sučeljavanje je pratilo 21,07 posto AMR-a (prosječan broj kućanstava koja su pratila određeni programski sadržaj), čime je zauzelo prvo mjesto među svim sadržajima obuhvaćenim istraživanjem gledanosti.
Prijenos je ostvario i izuzetno visok udio u gledanosti (SHR) od 44,48 posto, što znači da je gotovo polovica svih gledatelja u tom trenutku pratila sučeljavanje. Kao jedino sučeljavanje kandidata uoči drugog kruga predsjedničkih izbora koji će se održati u nedjelju, 12. siječnja, HRT je organizirao sučeljavanje koje su vodili Zrinka Grancarić i Branko Nađvinski.
ZAVRŠNI OBRAČUN Milanović i Primorac žestoko se izvrijeđali tijekom debate, pale su teške riječi
Debata prva na YouTube trendingu
Među pet najgledanijih sadržaja jučerašnjeg dana našao se i središnji Dnevnik HTV-a, koji je privukao 9,9 posto AMR-a, uz SHR od 24,23 posto.
Prijenos sučeljavanja pratilo se i preko HRT-ovih nelinearnih kanala, a prijenos putem HRT-ova YouTube kanala zabilježio je više od 167.000 pregleda, uz 1800 lajkova i 1400 komentara, te se našao na prvom mjestu na trendingu.
Komentari