Raste prodaja odjeće: Rusi se okreću domaćim modnim brandovima nakon odlaska zapadnih kompanija

Autor:

Photo: Twitter

Prodaja ruske odjeće jednog od najvećih ruskih internetskih trgovaca više se nego udvostručila tijekom posljednja tri mjeseca, nakon što su mnogi zapadni brendovi napustili zemlju, priopćeno je u ponedjeljak.

Prodaja odjeće, obuće i modnih dodataka ruskih marki i proizvođača bila je 2,6 puta veća u ožujku i travnju nego u istim mjesecima prošle godine, izvijestila je druga najveća ruska platforma za internetsku trgovinu Ozon.

Kompanija je priopćila da je glavni razlog rasta prodaje njegova proširena ponuda. No, budući da zapadni brendovi napuštaju tržište i da se gospodarstvo priprema za duboku recesiju ove godine, podaci signaliziraju da su ruski potrošači prisiljeni pronaći zamjenu.

Zapadne kompanije H&M, Uniqlo i Adidas su među tvrtkama koje su obustavile poslovanje u Rusiji otkako je Moskva napala Ukrajinu 24. veljače.

Industrijski podaci također su ukazali na značajan poremećaj u opskrbnom lancu te na poteškoće s prekograničnim plaćanjima nakon nametanja sankcija Rusiji.

Rusko vijeće trgovačkih centara (RCSC) priopćilo je da će tražiti od Kine, Indije, Irana i Turske da popune prazninu koju je ostavio egzodus zapadnih trgovačkih lanaca.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.