Neslavna je činjenica da se u Hrvatskoj konzumira premalo svježeg voće i povrća. Potvrdili su to i rezultati nacionalnog istraživanja o prehrambenim navikama odrasle populacije koje je nedavno provela Hrvatska agencija za hranu.
Žene, primjerice, dnevno konzumiraju manje od 100 grama voća, dok su muškarci na manje od 70 grama, iako Svjetska zdravstvena organizacija sugerira oko 400 grama voća i povrća kroz pet dnevnih obroka.
Zdravoljupci su grupa od sedam simpatičnih likova koji će pjesmom, plesom i ludorijama privući dječju pažnju, educirati ih o zdravoj prehrani i pomoći da, zajedno sa svojim roditeljima, postanu ljubitelji zdrave hrane te svježeg voća i povrća prije svega.
Kampanja „Zdravoljupci u Konzumu!“ osmišljena je i realizirana u suradnji s agencijom McCann Zagreb čiji je kreativan tim likovima udahnuo život, dao im imena i osmislio karakter.
“Nadamo se da će popularnost simpatičnih plišanaca za rezultat imati i popularnost konzumacije pravog voća i povrća, pogotovo kod naših najmlađih jer je to i osnovna poruka ove kampanje“, kaže Sandra Cindrić, Account direktorica u McCannu.
Komentari