Pulitzerom nagrađena web stranica BuzzFeed News se gasi. Dio novinara prelazi u HuffPost

Autor:

Lucas Hoang, Unsplash

BuzzFeed News, Pulitzerovom nagradom nagrađena web stranica za digitalne vijesti koja je nekoć potaknula ljubomoruetabliranih medijskih organizacija, zatvorit će se, najavio je u četvrtak izvršni direktor BuzzFeeda Jonah Peretti. Taj je potez bio dio opsežnijeg otpuštanja u BuzzFeedu, rekao je Peretti, s tim da je tvrtka smanjila  svoju radnu snagu za 15 posto. “Dok dolazi do otpuštanja u gotovo svim odjelima, utvrdili smo da tvrtka više ne može nastaviti financirati BuzzFeed News kao samostalnu organizaciju”, rekao je Peretti zaposlenicima u dopisu.

BuzzFeed je “započeo razgovore s News Guildom”, sindikatom koji predstavlja zaposlenike u tvrtki, o budućim akcijama, doznao je CNN.

Peretti je naznačio da bi neki zaposlenici mogli pronaći uloge na HuffPostu, web stranici za digitalne vijesti koju je BuzzFeed kupio 2020. godine.

“Krečući dalje, imat ćemo jedinstvenu marku vijesti u HuffPostu, koja je profitabilna, s vjernom izravnom publikom”, dodao je Peretti.

Edgar Hernandez, glavni direktor prihoda, i Christian Baesler, glavni operativni direktor, otišli bi kao dio promjena u tvrtki, rekao je Peretti. Marcela Martin, predsjednica, “odmah bi preuzela odgovornost za sve prihodovne funkcije”.

Peretti je rekao da je gospodarsko okruženje odigralo ulogu u potezima najavljenim u četvrtak, ali je i on preuzeo dio krivnje. “Također želim biti jasan: mogao sam bolje upravljati ovim promjenama kao glavni izvršni direktor ove tvrtke i naš vodeći tim mogao je raditi bolje unatoč ovim okolnostima”, rekao je Peretti.

“Odlučio sam previše uložiti u BuzzFeed News jer jako volim njihov rad i misiju”, dodao je. “Zbog toga sam sporo prihvaćao činjenicu da velike platforme neće pružiti distribuciju ili financijsku potporu potrebnu za podršku vrhunskog, besplatnog novinarstva namjenski izgrađenog za društvene medije.”

Općenito govoreći, Peretti je rekao da mu je žao što nije “držao tvrtku na višim standardima profitabilnosti, kako bi nam dao rezervu potrebnu za prevladavanje gospodarskih i industrijskih padova i izbjegavanje bolnih dana poput današnjeg.”

“Naša misija, naš utjecaj na kulturu i naša publika ono je što je najvažnije”, rekao je Peretti, “ali trebamo snažnije poslovanje da zaštitimo i održimo ovo važno djelo.”

 

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.