U riječkom “Zajcu” zadnji dani listopada u znaku su velikog optimizma i opravdanog zadovovoljstva jer zbrajaju sve uspjehe, od međunarodnih gostovanja, do premijera i ugovorenih koprodukcija u sljedećoj godini. No, onaj najveći i najmjerodavniji uspjeh je, kažu, njihova publika.
“Onaj najveći i najmjerodavniji uspjeh je naša publika. Za nju postojimo i za nju stvaramo, ona daje legitimitet našem radu. Koliko publika cijeni naš rad i prepoznaje vrijednost programa, pokazala je kupnjom godišnje kazališne pretplate.”
Do ponedjeljka je upisano gotovo 2 155 godišnjih pretplata za brojne pretplatničke cikluse u „Zajcu“.
Za Građansku pretplatu u sezoni 21/22 kupljeno je 905, dok u ovoj sezoni broje 1168 pretplata. Uspjeli su nakon dvije godine nemogućnosti rada na pretplatama za djecu i mlade, ostvariti rezultat od gotovo 1000 pretplata.
“Bez obzira što danas službeno zatvaramo upise godišnjih pretplata, na rezervacijama i u najavi imamo još grupnih i pojedinačnih pretplata, tako da će konačni broj biti još i veći.”, poručuju iz Zajca uz zahvalu publici na povjerenju i podršci uvjereni da će najavljenim programima opravdati povjerenje i zadržati njezinu naklonost.
Komentari