Prvi dijelovi čelične konstrukcije Pelješkog mosta kreću prema Hrvatskoj

Autor:

Nacional

Prvi dijelovi čelične konstrukcije budućeg Pelješkog mosta (foto ilustracija) u petak je utovareno i u subotu iz dva pogona u Kini kreću za Hrvatsku, očekuje se da bi sredinom veljače mogli biti isporučeni, a početak montaže čelične rasponske konstrukcije predviđen ja za ožujak, izvijestili su iz Hrvatskih cesta.

“Ukupno 29 segmenata koji čine prvi kontingent čelične rasponske konstrukcije budućeg Pelješkog mosta danas je utovareno te sutra kreću iz dva pogona u Kini za Hrvatsku. Predviđeno je da će brodovi s tim materijalom do odredišta putovati maksimalno 35 dana, no očekuje se da će stići i ranije pa bi već sredinom veljače mogli biti isporučeni. Početak montaže čelične rasponske konstrukcije mosta predviđen je za ožujak”, kažu u Hrvatskim cestama.

Pošiljka, kako objašnjavaju, obuhvaća bazne segmente središnjih stupova u moru te pojedinih segmenata čelične rasponske konstrukcije predviđenih za bočni dio mosta.

Ruta putovanja ide preko Singapura i Sueskog kanala do Luke Ploče.

Iz Hrvatskih cesta objašnjavaju da se na gradilištu mosta kopno – Pelješac, sukladno planiranoj dinamici, trenutno izvode radovi iskopa unutrašnjosti, ugradnje armature i betoniranje preostalih pilota, izvedba naglavnica pilota, izvedba stupova mosta te izgradnja upornjaka.

U međuvremenu, u tijeku su i radovi na izgradnji pristupnih cesta mostu kopno – Pelješac.

Ugovorni izvođač austrijski Strabag, zadužen za radove na dionici Duboka-Sparagovići/Zaradeže, pri završetku je radova čišćenja trase i probijanja pristupnih puteva, a početak građevinskih radova očekuje se u idućem tjednu.

Na sljedećoj dionici, koja predviđa izgradnju stonske obilaznice (Sparagovići-Prapratno i Prapratno-Doli), ugovorni izvođač grčki Avax započeo je s organizacijom gradilišta i iskolčenjem na terenu, navode iz Hrvatskih cesta.

Inače, ugovorni izvođač radova na samom mostu kopno-Peljašac je kineski konzorcij China Road and Bridge Corporationk, a taj je ugovor vrijedan 2,08 milijardi kuna (bez PDV-a), od čega se 85 posto prihvatljivih troškova financira iz EU sredstava.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.