Prva regionalna Konferencija o kineskom turističkom tržištu

Autor:

ProConcept

Svaki peti turist na svijetu je Kinez. Kineski turisti su najveći potrošači na svijetu. Samo 30% kineskih turista putuje na način kako ih mi u Hrvatskoj poznajemo. Oko 70% kineskih turista svoje putovanje organiziraju sami, rezeviraju avionske karte, rezerviraju hotele. Sve trenutno poznate brojke o kineskom turizmu za godinu dana će biti 20% uvećane.

Tvrka ProConcept organizira prvu regionalnu Konferenciju o kineskom turističkom tržištu (14. ožujka) i otkriva koja su ključna rješenja za turističke tvrtke za vrlo brzu i učinkovitu direktnu promociju i prodaju.

Nedavno objavljeni izvještaj ‘Marketing prema kineskom izlaznom turističkom tržištu – Pogled iznutra’ izradila je Joanne Chan iz IPPWORLD-a. Ona dolazi u Zagreb i jedna je od govornica konferencije. Ministarstvo turizma RH će predstavljati tajnik Ivo Bašić, koji će održati uvodno izlaganje.

Neke od tema na koje će konferencija dati odgovore su:

  • usporedba kineskog turističkog tržišta i kineskih turista te stvarnog tržišta koje nam tek treba doći
  • studije slučaja
  • ključni koraci u strategijskom planiranju nastupa
  • direktan kontakt s iskusnim poznavateljima i njihovi odgovori
  • kako prevesti svoje web stranice, brand i marketinške sadržaje na kineski jezik, uključujući i hotelski rezervacijski sustav
  • započeti marketing i oglašavanje na kineskim aplikacijama i društvenim mrežama

Konferencija je namijenjena vlasnicima i menadžerima turističkih i ugostiteljskih objekata, agencijama za kreativan online marketing, stručnjacima za tržišne komunikacije, rukovoditeljima javnih institucija, nacionalnih parkova, a posebno direktorima turističkih zajednica, turističkim agencijama i agencijama koje organiziraju izlete, trgovačkim centrima…

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.