Uoči sutrašnjeg prosvjeda podrške kurikularnoj reformi reporter Dnevnika Nove TV Andrija Jarak razgovarao je sa Martinom Horvat, suorganizatoricom prosvjeda iz inicijative ‘Hrvatska može bolje’.
Na pitanje hoće li sutra biti fešta demokracije, kako je to ranije nazvao ministar Predrag Šustar ili prosvjed, Horvat je kazala kako sutra nikako nije fešta, nego prosvjed nezadovoljnih građana i građanki koji zapravo žele poručiti da vladajući trebaju biti odgovorniji prema obrazovanju i da trebaju podržati i osigurati uvjete za obrazovnu reformu za cjelovitu kurikularnu reformu.
O tome hoće li to biti prosvjed protiv vladajućih ili će to biti prosvjed za bolje obrazovanje u Hrvatskoj, Martina Horvat je za Dnevnik Nove TV kazala: Sve vlade do sada su pokazale popriličnu neodgovornost prema obrazovanju. Znači svima su im puna usta toga da je obrazovanje prioritet, ali kad treba pokazati, kad treba djelovati stvarno svi su stvarno razočarali u tom smjeru. I zato ne vidimo druge nego da im kao građani i građanke, a okupljamo stvarno puno zainteresiranih, i roditelja i mladih i udruga i sindikata, trebamo im pokazati da obrazovanje mora biti ancionalni prioritet koji je veći do svake vlade i puno će duže trajati. On je od javnog interesa za sve nas.
Kako ste doživjeli sastanak u Uredu predsjednice, pomirljive tonove?
Lijepo da se vodi neki dijalog, međutim mi smo već više puta čuli pomirljive tonove, čuli smo informacije da reforma ide dalje pa nakon toga ponovno stopiranje. Ono što sada definitivno želimo, mislimo da kao građani moramo poručiti da je bilo dosta toga loptanja, dosta zakulisnog bilo popuštanja političkim pritiscima ili određenim interesnim grupama već da želimo stvarno obrazovnu reformu i da želimo da podrška bude stvarna. I financijska i ljudska u smislu administrativne službe ministarstva, da nema korak naprijed, natrag dva, odgovorila je Horvat, prenosi Dnevnik.hr.
Pripreme za sutrašnji prosvjed još traju, a organizatori očekuju dolazak između 10 i 20 tisuća ljudi. Prosvjedovat će se u 13 hrvatskih gradova.
Komentari