Na virtualnom partyu koji se održao u metaverzumu, koji je imao za cilj informirati mlade ljude o njihovom poznatom ali slabo prihvaćenom investicijskom planu Global Gateway, pojavilo se svega šest ljudi.
Odjel za inozemnu pomoć Europske komisije potrošio je 387.000 eura na razvoj i promicanje internetskog prostora koji je imao za cilj informirati mlade ljude o njihovom poznatom ali slabo prihvaćenom investicijskom planu Global Gateway. Kampanja je pokrenuta promotivnim spotom u listopadu. “Naš zajednički digitalni prostor savršeno je mjesto za upoznavanje i promišljanje globalnih problema kako bismo napravili pomak za našu zajedničku budućnost”, glasio je popratni poziv.
Glasnogovornik ovog projekta izjavio je da je događaj bio usmjeren na osobe od 18 do 35 godina koje se identificiraju kao neutralne prema EU i nisu posebno angažirane u političkim pitanjima. Kampanja je imala za cilj zaintrigirati tu publiku, prvenstveno na TikToku i Instagramu, te ih potaknuti da se uključe u širu suštinu kampanje, što će povećati svijest o tome što EU radi na svjetskoj sceni među publikom koja obično nije izložena takvim informacijama.
Korisnici su mogli istraživati metaverzum kao digitalni avatari nalik nekoj vrsti višebojne spajalice, gdje su se mogli kretati po tropskom otoku gdje se na videozaslonima na raznim lokacijama vrte priče o EU razvojnoj suradnji. Održana je i 24-satna zabava na plaži uz plesnu glazbu na koju plešu računalno generirane figure.
Vince Chadwick bio je jedan od šest ljudi koji su se pojavili, te je svoje dojmove napisao u komentarima na Twitteru: “Nakon početnih zbunjujućih razgovora s otprilike pet drugih ljudi koji su se pojavili, shvatio sam da sam sam“.
Komentari