Mjesec promocije proizvoda Made in Italy pod sloganom ‘Okusi Italije u Konzumu‘ započeo je u četvrtak, 18. lipnja, a odvijat će se do sredine lipnja u više od 600 prodavaonica Konzuma, vodećeg trgovačkog lanca u Hrvatskoj s razvijenom maloprodajnom mrežom diljem zemlje.
Partnerski projekt s Konzumom, pokrenuo je zagrebački ured ITA Agencije – Talijanskog instituta za vanjsku trgovinu u suradnji s Veleposlanstvom Italije u Hrvatskoj. Inicijativa uključuje više od 100 talijanskih proizvođača prehrambenih i neprehrambenih proizvoda s više od 1.500 artikala, od kojih čak 200 novih u ponudi Konzuma. Kupci proizvode mogu pronaći na policama Konzumovih prodavaonica, kao i na internet stranici u posebnom dijelu posvećenom promociji talijanskih proizvoda.
Promocija je predstavljena u Super Konzumu u Radničkoj ulici u Zagrebu, a uključuje aktivnosti vezane uz talijanske proizvode kao što su kulinarske prezentacije, degustacije, poseban tematski katalog, kao i stranicu Okusi Italije u Konzumovoj Internet prodavaonici. Također, kupci imaju priliku sudjelovati u nagradnoj igri u kojoj mogu osvojiti jedan od simbola talijanskog dizajna i kreativnosti u svijetu – automobil Fiat 500 ili jedan od tri skutera Vespa.
Cilj promocije je predstaviti talijanske proizvode na hrvatskom tržištu. Ujedno je fokus stavljen i na podizanje osviještenosti hrvatskih potrošača o kvaliteti talijanskih prehrambenih proizvoda i vina. Sve navedeno dodatno će učvrstiti poziciju Italije kao prvog trgovinskog partnera Hrvatske.
“Ovo je prva promocija na nacionalnoj razini organizirana u suradnji s najvećim trgovačkim lancem, u zemlji u kojoj ima prostora za daljnji rast talijanskih proizvoda. Ovim projektom želimo podržati talijanski izvoz i suprotstaviti se fenomenu “Italian sounding” (proizvodi čiji nazivi samo zvuče kao talijanski) potičući hrvatske potrošače da prepoznaju i nagrade kvalitetu talijanskih enogastronomskih proizvoda”, istaknuo je Pierfrancesco Sacco, veleposlanik Italije u Hrvatskoj.
“Vrijednost uvoza kategorije talijanskih prehrambenih proizvoda i vina u Hrvatskoj u 2022. rasla je 35 posto, što je najveći postotak rasta u toj kategoriji među prve tri zemlje s kojima Hrvatska ima najveću robnu razmjenu. Ovom promocijom želimo dodatno učvrstiti tržišni udjel Italije u toj kategoriji koji danas iznosi 11 posto”, istaknula je Sandra Di Carlo, direktorica ITA Agencije – Talijanskog instituta za vanjsku trgovinu u Zagrebu.
“Konzum ulogu tržišnog lidera, među ostalim, uspješno održava strateškim pristupom koji se temelji na velikom izboru proizvoda prvenstveno domaćih, ali i stranih proizvođača, među kojima svakodnevno bira više od pola milijuna naših kupaca. Iako smo fokusirani na domaće, našim kupcima osiguravamo raznoliku i bogatu ponudu, a nakon hrvatskih, upravo su talijanski proizvodi najzastupljeniji na našim policama. Stoga smo rado podržali ovaj projekt kojim dodatno promičemo njihovu kvalitetu”, izjavio je Uroš Kalinić, član Uprave Konzuma.
Komentari