Proglašeni dobitnici natječaja za društvene poduzetnike Zaklade Reach for Change i Tele2 Hrvatska

Autor:

Tele2 Hrvatska

Proglašenje pobjedničkih projekata za društvene poduzetnike vrhunac je zajedničkoga rada Zaklade Reach for Change i telekomunikacijske tvrtke Tele2 Hrvatska u programu ‘Izaberi promjenu!’ s ciljem pomaganja, razvijanju kapaciteta rasta i održivosti društvenih projekata. Osim financijske pomoći tu je i program stručne podrške Inkubatora tzv. Liderima promjena kako bi bili što uspješniji i svojim radom pomogli što većem broju djece.

U odlučivanju velikoga žirija sudjelovali su Viktor Pavlinić, predsjednik uprave Tele2 Hrvatska, Richard Gorvett, programski direktor zaklade Reach for Change, njezina ekselencija veleposlanica Kraljevine Švedske u Hrvatskoj, Diana Helen Madunic i Berislav Horvat, Country Managing partner konzultantske tvrtke Ernst&Young i predsjednik Američke gospodarske komore u Hrvatskoj. U radu dječjega žirija sudjelovalo je petero djece u dobi od sedam do četrnaest godina pod moderatorskom palicom radijskog voditelja Luke Bulića.

Dva su žirija zajedničkim trudom i zalaganjem odabrali tri pobjednika:

Lina Daxini i projekt MIHA – mobilna aplikacija i interaktivne radionice za učenje hrvatskog znakovnog jezika za djecu, Siniša Senad Musić i projekt RoUm – utjecaj na promjenu pristupa inkluziji Roma u obrazovanju i prelasku na tržište rada kroz proizvodne, informatičke i edukativne radionice te Ivana Šalić i projekt Inkluzivna farma – mjesto za boravak i neovisno življenje djece s teškoćama u psihofizičkom razvoju.

Održano je i predavanje pravobraniteljice za djecu u Hrvatskoj, Helence Pirnat Dragičević, na temu odnosa društva prema djeci.

“Potencijal poslovnog sektora u poboljšanju dobrobiti djece je golem, ali da bi se ostvario važno je prihvatiti kao misao vodilju načelo zaštite najboljeg interesa djeteta iz Konvencije o pravima djeteta. Potrebno je razmišljati o tome na koji način se naše poslovanje odražava na djecu, koje posljedice proizvodi i što možemo učiniti da bismo umanjili rizike i povećali dobrobiti za djecu”, rekla je pravobraniteljica. 

Panel diskusija na temu važnosti poticanja i razvoja društvenog poduzetništva pod nazivom ‘Složimo zajedno slagalicu promjene!’ predvođena Ivom Šulentić kao moderatoricom, čiji su sudionici bili članovi velikog žirija, kojima se pridružio i Boris Trupčević, direktor Styria Media grupe u Hrvatskoj, dala je jasne poruke.

“Kao izazivači na tržištu, Tele2 je bio među prvim tvrtkama u Hrvatskoj koje potiču društveno poduzetništvo. Tijekom ove četiri godine financijski i nefinancijski smo podržali 12 odvažnih društvenih poduzetnika koji svaki dan rade na stvaranju promjena pomažući onima kojima je pomoć najpotrebnija, a to su djeca. Na taj smo način i mi dio slagalice promjene koju želimo vidjeti u zajednici u kojoj djelujemo. Sinergija koju imamo sa Reach for Change i aktivno sudjelovanje naših zaposlenika u odabiru projekata, ali i kasnije kroz mentorstva i radionice, pozitivno utječe na sve nas“, rekao je Pavlinić.

“Ovaj projekt je izvrstan primjer praktične primjene Cilja 17 za održivi razvoj – Partnerstvom do promjene, u okviru kojega zajednički plan partnerskoga rada uključuje sve relevantne dionike kao što su Vlada, nevladine organizacije, akademska zajednica, građani i, naravno, poslovni sektor“, izjavila je veleposlanica Madunic.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.