Proglašenje pobjedničkih projekata za društvene poduzetnike vrhunac je zajedničkoga rada Zaklade Reach for Change i telekomunikacijske tvrtke Tele2 Hrvatska u programu ‘Izaberi promjenu!’ s ciljem pomaganja, razvijanju kapaciteta rasta i održivosti društvenih projekata. Osim financijske pomoći tu je i program stručne podrške Inkubatora tzv. Liderima promjena kako bi bili što uspješniji i svojim radom pomogli što većem broju djece.
U odlučivanju velikoga žirija sudjelovali su Viktor Pavlinić, predsjednik uprave Tele2 Hrvatska, Richard Gorvett, programski direktor zaklade Reach for Change, njezina ekselencija veleposlanica Kraljevine Švedske u Hrvatskoj, Diana Helen Madunic i Berislav Horvat, Country Managing partner konzultantske tvrtke Ernst&Young i predsjednik Američke gospodarske komore u Hrvatskoj. U radu dječjega žirija sudjelovalo je petero djece u dobi od sedam do četrnaest godina pod moderatorskom palicom radijskog voditelja Luke Bulića.
Dva su žirija zajedničkim trudom i zalaganjem odabrali tri pobjednika:
Lina Daxini i projekt MIHA – mobilna aplikacija i interaktivne radionice za učenje hrvatskog znakovnog jezika za djecu, Siniša Senad Musić i projekt RoUm – utjecaj na promjenu pristupa inkluziji Roma u obrazovanju i prelasku na tržište rada kroz proizvodne, informatičke i edukativne radionice te Ivana Šalić i projekt Inkluzivna farma – mjesto za boravak i neovisno življenje djece s teškoćama u psihofizičkom razvoju.
Održano je i predavanje pravobraniteljice za djecu u Hrvatskoj, Helence Pirnat Dragičević, na temu odnosa društva prema djeci.
“Potencijal poslovnog sektora u poboljšanju dobrobiti djece je golem, ali da bi se ostvario važno je prihvatiti kao misao vodilju načelo zaštite najboljeg interesa djeteta iz Konvencije o pravima djeteta. Potrebno je razmišljati o tome na koji način se naše poslovanje odražava na djecu, koje posljedice proizvodi i što možemo učiniti da bismo umanjili rizike i povećali dobrobiti za djecu”, rekla je pravobraniteljica.
Panel diskusija na temu važnosti poticanja i razvoja društvenog poduzetništva pod nazivom ‘Složimo zajedno slagalicu promjene!’ predvođena Ivom Šulentić kao moderatoricom, čiji su sudionici bili članovi velikog žirija, kojima se pridružio i Boris Trupčević, direktor Styria Media grupe u Hrvatskoj, dala je jasne poruke.
“Kao izazivači na tržištu, Tele2 je bio među prvim tvrtkama u Hrvatskoj koje potiču društveno poduzetništvo. Tijekom ove četiri godine financijski i nefinancijski smo podržali 12 odvažnih društvenih poduzetnika koji svaki dan rade na stvaranju promjena pomažući onima kojima je pomoć najpotrebnija, a to su djeca. Na taj smo način i mi dio slagalice promjene koju želimo vidjeti u zajednici u kojoj djelujemo. Sinergija koju imamo sa Reach for Change i aktivno sudjelovanje naših zaposlenika u odabiru projekata, ali i kasnije kroz mentorstva i radionice, pozitivno utječe na sve nas“, rekao je Pavlinić.
“Ovaj projekt je izvrstan primjer praktične primjene Cilja 17 za održivi razvoj – Partnerstvom do promjene, u okviru kojega zajednički plan partnerskoga rada uključuje sve relevantne dionike kao što su Vlada, nevladine organizacije, akademska zajednica, građani i, naravno, poslovni sektor“, izjavila je veleposlanica Madunic.
Komentari