Prodan je RTL Hrvatska!

Autor:

25.09.2019.,Zagreb - Krapinska ulica, zgrada RTL televizije.rrPhoto: Marin Tironi/PIXSELL

Marin Tironi/PIXSELL

PPF Grupa (PPF) u ponedjeljak je objavila da je njezina podružnica CME Media Enterprises(CME) potpisala ugovor o preuzimanju 100 posto vlasništva u RTL Hrvatska, pri čemu je imovina hrvatske komercijalne televizije procijenjena na 50 milijuna eura. CME Media inače je bivši vlasnik Nove TV.

Kao dio transakcije CME je osigurao dugoročna prava na zadržavanje i korištenje RTL brenda u Hrvatskoj, ističe se u priopćenju PPF-a.

Ta transakcija podliježe uobičajenim uvjetima zaključenja uključujući dobivanje odobrenja Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja i Agencije za elektroničke medije u Hrvatskoj, a njezino zaključenje očekuje se sredinom 2022.

Inače, CME posjeduje i vodi poslovanje vodeće srednjoeuropske SVOD (usluga videa na zahtjev) platforme VOYO kao i pet vodećih televizija u Bugarskoj, Češkoj, Rumunjskoj, Slovačkoj i Sloveniji.  Emitira 33 televizijska kanala, zemaljska (free-to-air) i naplatna te doseže ukupno 45 milijuna gledatelja.

„PPF kao kompanija je uvijek otvoren prema zanimljivim idejama za rast i ulaganja, a vidimo da je Adria regija rastuća regija s iznimnim potencijalom. Imamo vrlo uspješnu operaciju s ProPlus-om u Sloveniji i vjerujem da te dvije zemlje Adria regije mogu paralelno dobro raditi. Kao i na drugim tržištima, i u Hrvatskoj ćemo se fokusirati na digitalizaciju i stvaranje lokalnog sadržaja nastavljajući se isticati po pluralističkom i visokokvalitetnom novinarstvu”, izjavio je Didier Stoessel, glavni izvršni direktor CME za Republiku Češku, Rumunjsku, Slovačku i Sloveniju.

PPF Grupa posluje u 25 zemalja, investira u više sektora, uključujući financijske usluge, telekomunikacije, medije, biotehnologiju, nekretnine i inženjering. Doseg PPF Grupe proteže se od Europe do Sjeverne Amerike i diljem Azije. Grupa posjeduje imovinu vrijednu 40,3 milijarde eura i zapošljava 80 tisuća ljudi diljem svijeta, zaključuje se u priopćenju.

Kako regionalne medijske tvrtke pod utjecajem Vučića i Orbána agresivno lobiraju u utrci za preuzimanje RTL-a Hrvatska

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.