Procter&Gamble, Kaufland i Hrvatski Crveni križ i ove godine provode humanitarnu akciju ‘Iz ljubavi prema djeci’

Autor:

Iz ljubavi prema djeci

Pet gradova i sela, više od 500 obitelji. Broj je to kućanstava koja su dobila pomoć humanitarne akcije ‘Iz ljubavi prema djeci’ koju su prošle godine na nacionalnom nivou zajednički organizirali Procter&Gamble, Kaufland i Hrvatski Crveni križ.

Međutim, priča nije stala na tome, prošlogodišnji je uspjeh bio poticaj da se ta vrijedna kampanja nastavi i ove godine – od 2. do 29. studenog svi mi možemo pomoći potrebitoj djeci.

Svakom kupnjom P&G-ovih proizvoda u Kauflandu pomažete prikupiti 100 000 kn za pomoć u poboljšavanju životnih uvjeta potrebite djece u Republici Hrvatskoj.

Tijekom prošlogodišnje kampanje nacionalna mreža Hrvatskog Crvenog križa iskoristila je 100 000 kuna za pribavljanje i dostavu osnovnih higijenskih potrepština i proizvoda za obitelji i društvene institucije kojima je bila potrebna pomoć u stvaranju ugodnog okruženja potrebnog za zdrav rast i razvoj djece. Prošle su godine najpotrebnije bile svakodnevne potrepštine poput pelena i deterdženata, ali i šamponi, zubne paste, zubne četkice, pidžame, plahte i deke. Tijekom protekle godine – kroz mrežu regionalnih društava Hrvatskog Crvenog križa – donacija je raspoređena potrebitim obiteljima iz sveukupno pet gradova i sela. Na taj je način 528 mališana dobilo potrebnu pomoć.

“Na naše veliko zadovoljstvo mnoštvo je kupaca tijekom prošlogodišnjeg provođenja akcije odabralo upravo P&G-ove marke, pomogavši tako barem malo poboljšati životne uvjete iznimno siromašnih hrvatskih mališana i njihovih obitelji. Nadamo se da će se takav veliki uspjeh ponoviti i ove godine, što bi značilo da ćemo ponovno dobiti priliku uljepšati živote stotina obitelji”, rekla je Roberta Čirjak, P&G Customer & Channel Marketing Manager za Hrvatsku.

Svatko tko od 2. do 29. studenog u bilo kojoj Kauflandovoj poslovnici diljem zemlje kupi proizvod P&G-a, primjerice uloške Always, pelene Pampers, proizvode za njegu kose Head&Shoulders ili Pantene, deterdžente Ariel ili Jar, omekšivač Lenor te proizvode Old Spice ili Gillette za brijanje i osobnu njegu muškaraca – da spomenemo tek neke od P&G-ovih marki – tijekom navedenog razdoblja pomaže doprinijeti uspjehu programa i u konačnici prikupiti sto tisuća kuna za poboljšanje životnih uvjeta potrebite djece u Hrvatskoj. Donacija će siromašnoj djeci i njihovim obiteljima biti uručena uz pomoć Hrvatskog Crvenog križa.

“Kao društveno odgovorno poduzeće, trudimo se zaista živjeti društveno odgovorno i to na više razina. S jedne strane svoje djelatnike potičemo na društveno odgovorne projekte, s druge strane smo već u nekoliko navrata uočili želju naših kupaca da sudjeluju u humanitarnim akcijama. Mnogi zaista žele pomoći, ali nemaju vremena ili ne znaju kome se obratiti. Na ovaj način svojim kupcima pružamo mogućnost da kupovinom bilo kojeg od spomenutih P&G proizvoda pomognu u prikupljanju sredstava koje ćemo pomoću Hrvatskog Crvenog križa dodijeliti najsiromašnijim obiteljima u Hrvatskoj kojima je pomoć zaista najpotrebnija“, izjavila je Marija Franić, rukovoditeljica Sektora korporativnih komunikacija, Kaufland.

“Jako smo sretni što se program ‘Iz ljubavi prema djeci’ nastavlja i ove godine. Iskustva iz prethodnih mjeseci ukazala su nam na veliku potrebu za ciljanom pomoći koja pomaže poboljšati svakodnevne životne uvjete”, istaknuo je Robert Markt, Izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa.

Ove je godine Marijana Batinić – majka dvogodišnje djevojčice, poznato televizijsko lice i čest kupac u Kauflandu – preuzela ulogu ambasadorice programa. Kao majka, jako dobro zna koliko je važno moći pružiti svom djetetu najbolje moguće uvjete.

“Brojnima među nama savršeno je prirodno da imamo sve što nam je potrebno za zdrav i veseo život, ali nisu svi te sreće. Kao majci teško mi je prihvatiti činjenicu da ima djece kojoj nedostaju osnovna udobnost i sigurnost, a koje su od presudne važnosti za njihovo zdravlje i sreću. Nekada jednostavno zaboravimo da male stvari mogu biti izvorom velikog veselja. Pozivam sve da sudjeluju u akciji, ne trebaju napraviti ništa što trenutno već ne rade ili kupovati nešto što im ne treba. Samo tijekom studenog trebaju posvetiti malo više pozornosti tome koje proizvode kupuju na dnevnoj i tjednoj bazi u Kauflandu, jer već samim tim izborom mogu pomoći”, rekla je Marijana Batinić.

Uz pomoć volontera i zaposlenika Hrvatskog Crvenog križa najpotrebitija djeca i obitelji primit će donaciju.

Detalje programa možete pronaći na: http://www.hck.hr/

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.