Tvrtka Procter & Gamble (NYSE:PG) je objavila kako je postigla većinu ciljeva održivog razvoja postavljenih za 2020. godinu, dok ostatak planira premašiti do kraja godine.
Postavljeni su i novi ambiciozni uvjeti odgovornog poslovanja, strateški dokument ‘Ambition 2030’ osmišljen je da omogući i potakne pozitivan utjecaj na okoliš i društvo stvarajući dodatnu vrijednost za tvrtku i potrošače.
“Vjerujemo da P&G može potaknuti pozitivne promjene i biti pokretačka sila rasta što nas motivira da intenzivnije prionemo na posao kako bismo zadovoljili potrošače, omogućavajući im istovremeno odgovornu potrošnju”, izjavio je David Taylor, predsjednik i glavni izvršni direktor P&G-a.
P&G je u objavi za javnost otkrio neke od ciljeva postavljenih u strategiji ‘Ambition 2030’:
“Brandovi: 20 vodećih robnih marki pod okriljem P&G-a, uključujući Always, Ariel, Dawn, Fairy, Febreze, Head & Shoulders, Pantene, Pampers i Tide omogućit će i potaknuti odgovornu potrošnju jer će potrošačima doći u pakiranju koje je se u potpunosti može reciklirati ili ponovo iskoristiti. Najavljeno je i predstavljane još održivijih inovacija, uz izgradnju povjerenja kroz transparentnost i dijeljenje znanja o sigurnosnoj znanosti.
Opskrbni lanac: Proizvodni pogoni P&G-a prepolovit će emisiju stakleničkih plinova te kupiti dovoljno obnovljive električne energije koja će se koristiti kao jedini izvor energije za pokretanje svih tvornica P&G-a. Kompanija se obvezuje i da će iskoristiti barem 5 milijardi litara vode vodeći se načelom kružne ekonomije.
Društvo: P&G nastavlja sklapati partnerstva koja mijenjaju svijet, a kojima omogućavaju napredak ljudima, planetu i poslovanju – zaustavljaju onečišćenje oceana plastikom, štite šume i pošumljavaju ih, povećavaju broj rješenja za reciklažu higijenskih proizvoda te zaštitu vode u prioritetnim bazenima širom svijeta.
Djelatnici: P&G će uključiti, educirati i nagraditi djelatnike koji u svoj svakodnevni posao implementiraju rješenja održivog razvoja, te uključiti svaki doprinos u tom smjeru u sustav interne evaluacije.
Tvrtka je već ostvarila mnoge od zacrtanih ciljeva održivosti za 2020. u ključnim područjima:
Klima – smanjena apsolutna emisija stakleničkih plinova za 16% od 2010.
Voda – smanjena potrošnja vode u proizvodnim pogonima za 27% od 2010.
Otpad – 80% proizvodnih pogona posluje bez proizvodnog otpada
Napredak je vidljiv i u promjenama u proizvodnom pogonu pri čemu se tvornice P&G-a napajaju električnom energijom koja je proizvedena uz pomoć vjetra te parom iz biomase. Poseban je naglasak i na istraživačkim inovacijama koje će iz godine u godinu povećavati mogućnost recikliranja tona plastike, od čega će korist imati cijela industrija, ne samo P&G.
P&G Citizenship program
Održivi razvoj i zaštita okoliša dio su fokusa P&G-eva Citizenship programa, zajedno uz etičku i društvenu korporativnu odgovornosti, ravnopravnost spolova te inkluziju i poticanje različitosti. Citizenship program u skladu je s naporima UN-a da iskorijeni svjetski problem siromaštva, zaštiti planet i dobrobiti za sve“, piše u objavi tvrtke.
Komentari