Korlat rakije i likeri nova je kolekcija vrhunskih domaćih pića, rezultat višegodišnjeg rada u kojem su jedinstveni okusi tradicionalnih pića interpretirani na moderan način, uz brojne prirodne sastojke, u malim serijama i s autorskim potpisom master destilerice Badela 1862 Vesne Jurak
Badel 1862 na tržištu je predstavio novu liniju od 14 premium proizvoda uz slogan „The Art Of Spirit“. Jer ruku na srce, kada se hvalimo brojnim domaćim proizvodima od kojih su neki zaštićeni kao hrvatski autohtoni proizvodi u Europskoj uniji, zašto ne bismo gostima ponudili i odlične domaće rakije i likere koji predstavljaju našu tradiciju.
Novonastala kolekcija pomno osmišljenih rakija i likera, čije su recepture kreirane godinama, pripremljena je na suvremen način, uz brojne prirodne sastojke, u malim serijama i s autorskim potpisom master destilerice Vesne Jurak koja je ispričala koliko su pažnje poklonili pripremi.
‘Za proizvodnju Korlat višnjevca s lavandom koristili smo višnju marasku iz okolice Benkovca, gdje je i Badelova vinarija’, ističe Vesna Jurak
„Korlat rakije i likeri kreirani su prema tradicionalnim recepturama koje su reinterpretirane na moderan način. Vrlo je bitno pratiti proizvod od početka razvoja do konačne recepture, u kojima koristimo vrhunske prirodne sastojke. Za proizvodnju Korlat višnjevca s lavandom koristili smo višnju marasku koju uzgajaju naši kooperanti iz okolice Benkovca i gdje se nalazi Badelova vinarija. Višnja se mora brati u određenom stupnju tehnološke zrelosti, kad su slador i kiseline optimalni, kako bismo pri preradi izvukli maksimalnu aromatičnost i posebnost autohtone sorte maraske. Na tržištu ima jako puno dobrih višnjevca u kojima je upravo dominantna ta sorta višnje, no mi smo našu dodatno oplemenili esencijom hvarske lavande. Bilo bi predugo opisivati sve nove proizvode, ali htjeli bismo naglasiti najspecifičnije. Željeli smo da liker Korlat teranino zadrži karakteristične drvenasto, taninske note koje potječu od vina teran, a ujedno da je zaokružen i omekšan s maceratom šumskog voća. Korlat aronija je poznato voće antioksidativnog djelovanja, sa sokom prilično velike trpkoće koju smo zaokružili s cvjetnim medom pa smo dobili nove slatkasto-trpke užitne note. Što se pak rakija tiče, njima smo također poklonili posebnu pažnju kako bismo ponudili vrhunski proizvod, od odabira samih plodova, preko fermentacije koja je jako bitna, do destilacije rakije u bakrenim kotlovima koju smo doslovno nadgledali kap po kap kako bismo izdvojili ‘srce rakije’“, rekla je Vesna Jurak.
Neke od rakija odležale su i više od četiri godine u barrique bačvama od slavonskog hrasta. Tijekom odležavanja uzimani su uzorci destilata iz novih bačvi i pretakani u starije kako bi se dobio optimalan omjer drveta koji ne bi prekrio voćne note željene rakije. Važno je dobiti rakiju koja će kliziti niz grlo, lagano ugrijati, a da se ne osjeti alkohol, nego harmonija drveta i rakije. Osim šljivovice koja odležava u bačvama četiri godine, Vesna Jurak nam je ispričala kako su se poigrali s rakijom od dunje koja je inače bezbojna, stavivši i nju kratki period na odležavanje u bačve. Tako su dobili zanimljiv i intrigantan proizvod mirisne dunje s bakina ormara.
Likeru i rakiji pristupilo se na poseban način poštujući principe craft proizvodnje. .„Bilo je to jako izazovno. Naši su kapacitet prilično veliki i morali smo se prilagoditi kako bismo mogli izvršiti zadano, što je bio svojevrsni izazov. Uspjeli smo proizvesti proizvode na tradicionalni način udahnuvši im moderan šarm“, rekla je Vesna Jurak.
Tijekom testiranja receptura, rakije i likere ponudili su i panel-skupini na blind testiranje čak u tri navrata kako bi ih usporedili s relevantnom konkurencijom. Ocjenjivači su bili stručni degustatori različitih profila, uz čiju su pomoć recepture izbrusili i usavršili do perfekcije kako bi potrošačima ponudili najbolje premium proizvode, Korlat rakije i likere. Tako su pozivali profesore s Prehrambeno biotehnološkog fakulteta i Agronomskog fakulteta, ali i ugostitelje, barmene i menadžere. „Pozvali smo ljude koji se često profesionalno susreću s raznim alkoholnim pićima kako bismo čuli njihovo mišljenje. To nam je jako pomoglo. Mi nismo htjeli biti previše subjektivni pa nam je trebalo njihovo mišljenje. Napravili smo korekciju proizvoda i na završnoj degustaciji s konkurencijom, kad je većina odabrala naše proizvode kao najbolje, znali smo da smo odradili željeno. Tek tada smo bili sigurni da smo uspjeli“, ispričala je Vesna Jurak.
Znajući da vrhunski proizvod treba znati prodati te na što bolji način privući kupce, posebnu su pažnju posvetili dizajnu etiketa i svaka je malo umjetničko djelo koje je izradio njihov suradnik i grafički dizajner Predrag Zagorac. Tako su uz poseban dizajne boce koja prati liniju poznatih vina Korlat, za 14 etiketa složili priču koja prati proizvod i sve što on nudi. Potrošača će privući ljepota dizajna koja će se upotpuniti okusnim doživljajem. Sada se uz slogan „The Art Of Spirit“ Badel 1862 može s razlogom ponositi svojim likerima i rakijama, a žitelji Hrvatske pohvaliti vrhunskim i autentičnim hrvatskim pićima. Jedino što će biti doista teško odabrati koji liker i koja rakija su najbolji, s obzirom na to da se mogu kupiti rakije Šljivovica barrique (četiri godina odležana u hrastovim bačvama), Loza barrique, Dunja barrique, Viljamovka, Marelica i Travarica sa smiljem te likeri Medica s propolisom, Teranino, Aronija s cvjetnim medom, Biska, Smokva s rogačem, Višnja s lavandom, Šipak i divlja ruža (uz esenciju divlje ruže) i Orahovac. Sladak i privlačan problem. | PROMO
Komentari