‘Kako je počeo rat na mom otoku’, bez grižnje savjesti mogli bismo parafrazirati događanja u Posedarju, općini u zadarskom zaleđu koja se digla na noge zbog, kako su naveli na Facebooku ‘trafike ne rivi’.
Općina od otprilike 3500 stanovnika, od čega samo mjesto ima njih nešto više od tisućuna noge se digla čuvši vijest kako se uskoro zatvara kiosk ‘Tiska’, simbol mjesta, koji je mještane tijekom ljetnih mjeseci opskrbljivalo razglednicima, suvenirima i raznim sitnicama, a kad nije bilo turista, bilo mjesto na kojem su mogli nabaviti sve, od igle do lokomotive, reklo bi se.
Mještanima koji su prethodnih godina ostali bez kina, policijske postaje, banke, vijest o zatvaranju kioska Tiska prelila je čašu, tako da su odučili napisati peticiju, protiv zatvaranja “trafike”.
“Papirnatu peticiju smo završili. Skupili smo oko 600 potpisa”, poručili su nam Posedarci, uz napomenu kako su istu poslali u Zagreb, odakle, prema saznanjima Nacionala stižu, ne baš lijepe vijesti.
Iz više izvora, zaposlenica i dobavljača, doznali smo kako se planira zatvoriti 250 kioska Tiska , od čega 50 u Zagrebu. Razlog? Nedostatak radne snage i priprema za prodaju najveće mreže maloprodajnih lanaca kioska.
Pojašnjenje smo potražili od samog Tiska, iz kojeg su nam poručili “kako široku nacionalnu mrežu prodajnih mjesta u Hrvatskoj, Tisak kontinuirano prilagođava potrebama tržišta, ali i ključnim parametrima dugoročne stabilnosti i održivosti svoga poslovanja”.
“Ta je politika prilagodbe mreže dio šire poslovne strategije koja, na jednoj strani, vrednuje prisutnost i ciljano širenje na lokacijama s visokom potražnjom i ponudom koja se prilagođava karakteristikama lokacije i kupaca, pa tako kompanija svake godine otvara oko pedeset novih prodajnih mjesta, uključujući stalne i sezonske lokacije”, dodali su.
“Također, mreža se i ciljano optimizira kroz zatvaranje onih prodajnih mjesta na kojima je najmanja potražnja, a samo prodajno mjesto bilježi dugotrajne negativne rezultate. Tome, pak, prethodi pomna analiza i razmatranje svih raspoloživih opcija kako se ne bi ugrozila dostupnost usluga Tiska”, kažu.
“Kompanija tako osigurava da njezino cjelovito poslovanje bude dugoročno održivo, što prije svega znači stabilnost radnih mjesta za više od 2000 ljudi, ali i pružanje kvalitetne usluge i ispunjavanje potreba svojih kupaca”.
“Ta je politika prilagodbe mreže dio šire poslovne strategije koja, na jednoj strani, vrednuje prisutnost i ciljano širenje na lokacijama s visokom potražnjom i ponudom koja se prilagođava karakteristikama lokacije i kupaca, pa tako kompanija svake godine otvara oko pedeset novih prodajnih mjesta, uključujući stalne i sezonske lokacije”, dodali su iz Tiska.
“Jednako tako, mreža se i ciljano optimizira kroz zatvaranje onih prodajnih mjesta na kojima je najmanja potražnja, a samo prodajno mjesto bilježi dugotrajne negativne rezultate. Tome, pak, prethodi pomna analiza i razmatranje svih raspoloživih opcija kako se ne bi ugrozila dostupnost usluga Tiska”, dodali su.
“Tako kompanija osigurava da njezino cjelovito poslovanje bude dugoročno održivo, što prije svega znači stabilnost radnih mjesta za više od 2000 ljudi, ali i pružanje kvalitetne usluge i ispunjavanje potreba svojih kupaca”, zaključili su uz Tiska.
Komentari