PRIJAVILA IH POLICIJI Zvijezdi otvorenja Olimpijskih igara prijete silovanjem, mučenjem i smrću

Autor:

FedericoPestellini Panoramic

Barbara Butch je u Francuskoj poznata kao DJ, a od petka za nju zna cijeli svijet jer se na otvorenju Olimpijskih igara pojavila kao transvestit u sceni koja je podsjećala na „Posljednu večeru“ zbog čega je mnogi smatraju kontroverznom. Međutim, čini se da su kritike prešle granicu i pretvorile se u prijetnje jer je Barbara Butch prijavila policiji da joj prijete silovanjem i ubojstvom.

„Od ceremonije otvorenja Olimpijskih igara u Parizu umjetnica, DJ i aktivistica Barbara Butch našla se na meti radikalno nasilne kampanje koja se sastoji od internetskog uznemiravanja i klevetanja“, izjavio je u službenom priopćenju njen odvjetnik Audrey Msellati dodajući „Prijetilo joj se smrću, mučenjem i silovanjem, a također je bila meta brojnih antisemitskih, homofobnih, seksističkih i antigrosofobnih uvreda“.

Barbara Butch je bila među sudionicima scene koja je slavila seksualnu raznolikost i inkluziju pod nazivom “Fešta”. Ta scena, na kojoj su također bili Nicky Doll i brojni bivši natjecatelji reality showa Drag Race France, bila je jedna od 12 scena koje su dočarale francuski duh koji se provlači kroz ceremoniju otvaranja. No, ona je izazvala kontroverzu nakon što je pogrešno sugerirano da je inspirirana „Posljednjom večerom“ Leonarda da Vincija, što je izazvalo optužbe kako se radi o vrijeđanju kršćanstva.

Thomas Jolly, umjetnički ravnatelj ceremonije otvorenja, izjavio je da ta scena nema nikakve veze sa slavnom slikom koja opisuje posljednju večeru Isusa Krista i 12 apsotola već je insprirana grčkom mitologijom.

U međuvremenu, brojne javne osobe u Francuskoj i izvan nje, kao i crkveni čelnici, već su osudili scenu i nisu povukli svoje komentare u svjetlu Jollyjevog objašnjenja. “Barbara Butch osuđuje ovu podlu mržnju usmjerenu prema njoj, onome što ona predstavlja i za što se zalaže”, nastavio je Msellati u izjavi dane u ime svoje klijentice. „Uistinu, njezina posvećenost i osobne vrijednosti dobronamjernosti, inkluzivnosti i ljubavi prema drugima uvijek su bile u središtu njezina umjetničkog projekta, promičući slavlje za sve, bez obzira na dob, seksualnu orijentaciju, podrijetlo, vjeru ili spol. Ona danas podnosi nekoliko prijava protiv ovih djela, bilo da su ih počinili francuski državljani ili stranci, i namjerava progoniti svakoga tko je pokuša ubuduće zastrašiti.”

Jolly je za kanal BFMTV u nedjelju rekao da je očito da slika nije inspirirana „Posljednjom večerom“ s obzirom na prisutnost osobe koja predstavlja grčkog boga Dioniza. “Zašto je on tamo? Prije svega zato što je on bog slavlja u grčkoj mitologiji, a slika se zove ‘Fešta’”, objasnio je Jolly. “On je također bog vina, koje je također jedan od dragulja Francuske, i otac Séquane, božice rijeke Seine.”

Muzej Magnin u francuskom gradu Dijonu objavio je na društvenoj mreži X poruku kojom sugerira da je scena zapravo inspiriran slikom „Gozba bogova“ nizozemskog slikara Jana van Bijlerta iz 17. stoljeća, koja se nalazi u njihovoj zbirci.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.