Nakon potpunog zaustavljanja automobila ručicu automatskog mjenjača treba iz položaja D prebaciti u N, potom aktivirati parkirnu kočnicu (mehaničku ili električnu) i tek tada ručicu mjenjača prebaciti u P.
Mnogi vozači automobila s automatskim mjenjačem pri zaustavljanju automobila ručicu automatskog mjenjača iz položaja D (vožnja) odmah prebacuju u P (parkiranje) i time efektivno statički koče automobil. Potom neki ni ne aktiviraju parkirnu kočnicu (mehaničku, odnosno električnu).
To je pogrešno, jer se pritom povećava opterećenje mehanizma automatskog mjenjača, a pri uključivanju brave nastaje lokalni udar, što smanjuje pouzdanost i skraćuje vijek mjenjača.
Posebice je štetno ako se pri zaustavljanju automobila ručicu mjenjača iz položaja D prebaci u položaj P dok se automobil nije potpuno zaustavio, odnosno umirio na parkirnom mjestu. To može izazvati oštećenje mehanizma blokade i poremetiti rad automatskog mjenjača. Stoga je pri zaustavljanju automobila s automatskim mjenjačem nužan sljedeći redoslijed postupanja:
1. Nožnom kočnicom automobil treba potpuno zaustaviti.
2. Ručicu automatskog mjenjača iz D prebaciti u N (prazan hod).
3. Povući ručicu ručne kočnice ili aktivirati električnu parkirnu kočnicu.
4. Ručicu automatskog mjenjača iz položaja N prebaciti u P.
VAŽNO: Pri zaustavljanju uvijek, bez iznimke (!) treba, navedenim redoslijedom, aktivirati kočenje parkirnom kočnicom i mjenjačem, a ne samo jednim ili drugim.
Komentari