Prestižni časopis izabrao najbolju destinaciju za luksuzna putovanja u Hrvatskoj: “Nastavit ćemo u budućnosti…”

Autor:

19.05.2023., Stara gradska jezgra, Dubrovnik - Gradski kadrovi. Sunce i visoka temperatura nakon juga i kise. Photo: Grgo Jelavic/PIXSELL

Grgo Jelavic/PIXSELL

Dubrovnik je prema specijaliziranom časopisu “Global Traveler” najbolja odmorišna destinacija za grupne dolaske, za što je dobio i nagradu “Leisure Lifestyle Awards” na dodjeli u Philadelphiji, izvijestili su u petak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Nagradu je u ime Dubrovnika preuzela direktorica predstavništva HTZ-a u New Yorku Leila Krešić Jurić, koja je tom prilikom istaknula odličnu poziciju Dubrovnika na tržištu SAD-a što potvrđuje i ta nagrada.

“Kada govorimo o hrvatskim destinacijama i njihovoj prepoznatljivosti među Amerikancima, Dubrovnik prednjači po snazi brenda, a ujedno je i destinaciju u kojoj su turisti iz SAD-a ove godine najviše dolazili i noćili. Došlo ih je 68 tisuća, koji su ostvarili gotovo 200 tisuća noćenja, što su porasti iznad 50 i 40 posto u odnosu na lani, a i u ostatku godine očekujemo nastavak pozitivnih trendova i za Dubrovnik i za Hrvatsku”, poručila je Krešić Jurić.

Naglasila je i da je tržište SAD-a trenutno među top 10 tržišta s kojih je u Hrvatskoj do sada ove godine ostvareno najviše noćenja.

Časopis “Global Traveler” spomenute nagrade dodjeljuje na temelju ankete koju je među čitateljima proveo u razdoblju od 6. prosinca 2022. do 1. travnja 2023., a detaljni upitnik je obuhvaćao brojne kategorije putovanja s posebnim naglaskom na luksuzni segment i stilove života.

Taj je časopis, kažu iz HTZ-a, prepoznat i kao prestižna publikacija usmjerena na luksuzna putovanja i potrebe putnika koji traže ovu vrstu proizvoda i usluga.

“Američki turisti su na drugom mjestu po broju u Dubrovniku, a United Airlines povezuje Dubrovnik sa SAD-om direktnim letom četiri puta tjedno. SAD je tržište jako važno za Dubrovnik i jako je bitno održavanje vidljivosti i ciljana promocija Dubrovnika kao poželjne turističke destinacije, čemu ovo priznanje uvelike doprinosi. Nastavit ćemo u budućnosti sa snažnim promotivnim aktivnostima na američkom tržištu, kao i našim sudjelovanjem na sajmovima, forumima, radionicama te suradnjom s aviokompanijama i brojnim medijima”, komentirao je u priopćenju direktor TZ -a grada Dubrovnika Miroslav Drašković.

NOVI TURISTIČKI PROJEKT: 120 kilometara duga ruta za šest dana hodočašća od Dubrovnika do Međugorja

OZNAKE: htz, turizam, Dubrovnik

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.