PRESKUPA UČKA Paus (IDS) Primorcu predao peticiju sa 7693 potpisa za ukidanje tunelarine

Autor:

Zagreb, 08.10.2024. - Zastupnici IDS-a Dalibor Paus i Loris Pešurić održali su konferenciju za medije s temom poreznih izmjena. Na fotografiji Dalibor Paus.  foto HINA /Zvonimir KUHTIĆ/ kuzo

HINA /Zvonimir KUHTIĆ/

Predsjednik IDS-a Dalibor Paus predao je u četvrtak u Hrvatskom saboru ministru financija Marku Primorcu 7693 potpisa građana, koji su svojim imenom i prezimenom potpisali peticiju za ukidanje tunelarine kroz Tunel Učku, izvijestio je IDS.

Naglasivši kako ministar Primorac ‘ima sada priliku ispraviti veliku nepravdu’, predsjednik IDS-a je još jednom podsjetio kako su Krčki, Pelješki i Tunel Sveti Ilija besplatni te kako je odaziv građana na peticiju koju je pokrenuo IDS, potvrda da besplatan mora biti i Tunel Učka.

Cestarina kroz Tunel Učka je dvanaest puta odnosno 1200 posto skuplja po kilometru puta nego cestarina na bilo kojoj dionici Hrvatskih autocesta. To nije pravedno i nije fer, i zato smo ministru Primorcu predali ovih 7693 potpisa. Vjerujem da će on, sukladno općem upravnom postupku, to dostaviti ministru Olegu Butkoviću”, izjavio je Paus koji je potpise ministru Primorcu predao u dvorani Hrvatskog sabora.

Ministar financija Primorac danas je saborskim zastupnicima predstavio prijedlog rebalansa državnog proračuna za 2024. godinu,

Klub IDS-a predao je u četvrtak i amandman na rebalans državnog proračuna kojim je zatraženo povećanje subvencije za BINA Istru s ciljem pokrivanja troškova tunelarine i ukidanjem plaćanja iste.

S druge strane, Vlada je rebalansom državnog proračuna predložila smanjenje naknade za BINA Istru u iznosu od 1, 1 milijuna eura što je, smatraju u IDS-u, “otprilike dovoljno da se do kraja godine građani, koji Tunelom Učka svakodnevno odlaze na posao, liječenje, školovanje ili u posjet najbližima, voze besplatno”.

“Nedopustivo je da istovremeno Vlada povećava sredstva pomoći BiH za prometnu povezanost i integraciju za gotovo isti taj iznos. Valjda ćemo najprije osigurati da se naši građani iz uglavnom Istarske i Primorsko-goranske županije prometno povežu i integriraju s ostatkom Hrvatske na pravedan način”, rekao je Paus.

NAJMODERNIJI U HRVATSKOJ Otvara se druga cijev tunela Učka, cijena cestarine ostaje ista. Ovo su bili najveći izazovi

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.