Lada polako gubi vizualne karakteristike po kojima je desetljećima bila prepoznatljiva. Neugledan, zastarjeo dizajn postepeno odlazi u prošlost, a stari modeli ustupaju mjesto vozilima suvremenog izgleda.
AvtoVAZ je pokrenuo serijsku proizvodnju novog modela – kompaktnog sedana Vesta. Automobil se izrađuje u tvornici u Iževsku, a početak prodaje na ruskom tržištu najavljen je za 25. studenoga.
Produkcijska verzija ne razlikuje se od koncepta koji je predstavljen 2014, a kompanija planira do kraja godine proizvesti 5.000 vozila.
Vesta je postavljena na potpuno novu mehaničku platformu (Lada B / C) koju su inženjeri kompanije AvtoVAZ razvili uz pomoć kolega iz grupacije Renault – Nissan.
Auto je dugačak 4.410 mm, širok 1.764 mm, a visok 1.497 mm. Međuosovinski razmak od 2.635 mm jamči solidan komfor putnicima koji se prevoze na zadnjim sjedištima, dok zapremina prtljažnika iznosi zadovoljavajućih 480 l.
AvtoVAZ je objavio kako se 71 posto komponenti novog modela izrađuje u Rusiji (60 posto u pogonu Toljati), uključujući motor i mjenjač.
Vesta je pogonjena 1.6 litarskim benzinskim motorom (16V) sa 106 ks, dok se prijenos snage na kotače obavlja pomoću petobrzinskog ručnog mjenjača posuđenog od Renaulta.
Kupcima će kasnije biti dostupan i automatski mjenjač, kao i slabiji 1.6 benzinac (8V) sa 87 ks.
Predviđeno je da ponuda motora bude proširena Nissanovim 1.6 benzincem sa 114 ks.
Kad je riječ o prodaji, proizvođač će se fokusirati na domaće, rusko tržište, gdje će se Vesta boriti za primat sa sedanima Hyundai Solaris i Kia Rio (drugi i treći najtraženiji modeli u Rusiji u 2015. godini).
Cijena će iznositi između 6.200 i 8.000 eura.
Komentari