Svečana promocija novog zagrebačkog izdanja Time Out Zagreb 2019 magazina održana je u Hrvatskom narodnom kazalištu.
“Najnovije izdanje Time Out Zagreb 2019 donosi pažljivo odabrane fotografije i tekstove koji su kreirani za turiste, ali i same Zagrepčane, kako bi upoznali svaki kutak ovog predivnog grada u kojem i sam živim. Nadam se da ćete uživati u čitanju zagrebačkog izdanja baš kao što i mi uživali u njegovoj izradi“, rekao je Justin McDonnell, glavni urednik Time Out Croatia.
Martina Bienenfeld, direktorica TZ grada Zagreba, ovu je priliku iskoristila za predstavljanje priče o uspjehu Zagreba kao turističke destinacije i zahvalu svim kolegama i suradnicima koji su sudjelovali u izradi ove sjajne turističke priče.
“Sve što se događa u Zagrebu zaslužuje biti dio ovog magazina. Najbolji dio svakako je taj što ga pišu novinari na temelju stvarnih iskustava, koja omogućuju da glavni grad Hrvatske 365 dana u godini ima svoju turističku priču.“, izjavila je Bienenfeld, dodavši kako se već iduće godine nada većem broju izdanja.
U sklopu novog magazina nalazi se i poseban, integrirani prilog o zdravstvenom turizmu u Zagrebu kao iznimno važnom dijelu rastuće turističke ponude u metropoli. Detalji o vrhunskim klinikama, suvremenoj medicini u Zagrebu i okolici, kao i mnoštvo informacija o privatnim ustanovama koja su zanimljive sve većem broju stranih turista.
Time Out Croatia dio je globalne Time Out obitelji, globalnog medija u području svih grana turizma, kulture i gastronomije, prisutnog u 315 gradova i 58 zemalja.
Komentari