U Klubu sudaca u Ružičkinoj kući u Vukovaru u ponedjeljak je predstavljen vizualni identitet Vukovarskog vodotornja – simbola hrvatskog zajedništva, a najboljim među 32 pristigla rada proglašen je rad autorskog tima iz Splita “Kazinoti & Komenda”.
“Idejno rješenje se odmaklo od banalnog prikazivanja samog vodotornja. Odlučili smo iskoristiti činjenicu da je vodotoranj pogođen 640 puta”, rekao je član autorskoga pobjedničkog tima Karlo Kazinoti, dodajući kako je autorski tim rupe od pogodaka u vodotornju smjestio u kvadrat iz kojega su se iznjedrila dva kvadrata koji spajanjem simboliziraju hrvatsko jedinstvo.
Po njegovim riječima, “cilj je bio doći do vizualno snažnog, monumentalnog rješenja koje ima pomak od doslovnosti oblika vodotornja, a istodobno prenosi poruku koju vodotoranj kao simbol daje”.
Po riječima predsjednika povjerenstva, grafičkog dizajnera Ivana Doroghyja, odluka o prvonagrađenom radu bila je jednoglasna.
“Očekivali smo znak koji će na jedan živi način u simboličnom smislu predstaviti i ideju Vukovarskog vodotornja kao pojma zajedništva”, rekao je Doroghy.
Dodao je kako je autorski tim “Kazinoti & Komenda” – dok su se svi ostali prijedlozi bavili manje ili više uspješnijom stilizacijom vodotornja kao temeljnim elementom vizualnog identiteta – svjesnim odmakom od ilustrativne interpretacije arhitekture samog objekta projektirao vizualni identitet koji može ponijeti univerzalnu poruku o opstanku jedne snažne ideje unatoč svim strašnim okolnostima kojima je bila izložena.
Natječaj za vizualni identitet Vukovarskog vodotornja – simbola hrvatskog zajedništva – raspisan je u svibnju, a pristigla su 32 rada. Prvo je mjesto pripalo autorskom timu “Kazinoti & Komenda”, drugu je nagradu dobio rad autora Trofule, a treću Studio 33.
Komentari