U utorak je u Zagrebu predstavljen vizualni identitet i logotip buduće Nove hrvatske banke koji odražavaju novi početak i dodatno naglašavaju povezanost s HPB Grupom.
Podsjetimo, Jedinstveni sanacijski odbor, središnje sanacijsko tijelo u okviru Bankarske unije, u suradnji s Hrvatskom narodnom bankom (HNB) kao nacionalnim sanacijskim tijelom, donio je odluku o pokretanju postupka sanacije Sberbank d.d. Zagreb kako bi se osigurala financijska stabilnost u Republici Hrvatskoj.
Sanacija je provedena prodajom te je Hrvatska poštanska banka, dioničko društvo (HPB) postala novi vlasnik Sberbank d.d., odnosno svih 615.623 dionica koje predstavljaju 100 posto temeljnog kapitala prenesene su na HPB te je banka dobila sufiks „- u sanaciji“.
Odmah nakon što je Hrvatska poštanska banka preuzela 100-postotni udio, pokrenut je pripremni proces rebrendiranja i javnosti je predstavljeno buduće ime banke – Nova hrvatska banka. Kompletna kreativna rješenja su u izradi te se pripremaju koraci za početak njihove primjene nakon završetka sanacije.
U priopćenju se navodi da će se novo ime i vizualni identet buduće Nove hrvatske banke koristit će se do završetka integracije u HPB što predstavlja proces čije trajanje se okvirno procjenjuje na oko godinu dana, međutim zbog priprema za uvođenja eura koje se upravo odvijaju u obje banke, očekivano pripajanje stečene buduće pravne osobe Nova hrvatska banka d.d., a zbog složenosti procesa, planirano je nakon službenog usvajanja euro valute.
Komentari