Predstavljen je brend prepoznatljivih hrvatskih proizvoda Croamore namijenjen plasiranju i prodaji izvan Hrvatske.
Predstavnici tvrtke Lidl iz stranih zemalja imali su priliku degustirati i odabirati između više od 90 proizvoda Croamore. Probojem Lidlove ponude na strana tržišta otvaraju se vrata domaćim dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji pronalaze svoje mjesto u Lidlovim trgovinama diljem Europe.
Brend Croamore u drugim će se zemljama predstaviti tamošnjim kupcima u više od 300 trgovina kroz Tjedan hrvatskih proizvoda. Pažljivo odabrani proizvodi uključuju najprepoznatljivije hrvatske mesne, riblje i mliječne proizvode, začine, slastice i pića.
“Uvjereni smo da će hrvatski kvalitetni proizvodi zahvaljujući Lidlovoj trgovačkoj mreži ući u brojne europske domove, kao što se nalaze i prisutni su u svim trgovačkim lancima u RH i regiji. Trgovački lanci prisutni u Hrvatskoj prepoznaju i preferiraju hrvatsko, a veliki su europski ili regionalni igrači”, istaknula je Ema Culi, direktorica Sektora za trgovinu HGK.
“Veliko nam je zadovoljstvo što smo našim europskim kolegama predstavili više od 90 hrvatskih proizvoda brenda Croamore i što će ti proizvodi pronaći svoje mjesto u domovima brojnih europskih kupaca. Naši domaći dobavljači koriste Lidlovu mrežu za plasman svojih proizvoda u mnoge europske zemlje, čime se u inozemstvu promoviraju hrvatski proizvodi i Hrvatska općenito. Veliku pozornost pridajemo razvoju odnosa s dobavljačima uspostavljanju uspješne suradnje koja je ključna prilikom osvajanja novih tržišta i zadržavanja odlične pozicije na postojećim tržištima”, poručili su iz Uprave Lidla Hrvatska.
Komentari