Svečanom dodjelom nagrada i proglašenjem pobjednika u nedjelju je u zagrebačkom Gradskom kazalištu Žar ptici završio 18. međunarodni Naj, naj, naj festival, a najboljom predstavom festivala proglašena je predstava “Pinokio” Kazališta Roseland musical iz Španjolske.
Festival osnovan 2001. s idejom da djeci Zagreba daruje najbolje predstave iz cijele Hrvatske za proljetne školske praznike ove se godine održao od 4. do 8. travnja a u pet festivalskih dana predstavio je kazališta iz Zagreba, Osijeka, Čakovca, Zadra, Virovitice i Siska, te iz Rusije, Španjolske, Srbije i Italije.
Nakon dvanaest odgledanih predstava u konkurenciji, stručni žiri u sastavu dramska umjetnica Marija Sekelez, kazališna kritičarka Nina Ožegović i kazališna redateljica Slađana Kilibarda, dodijelio je Zlatne Žar ptice u deset kategorija.
Nagrada za najbolju predstavu u cjelini dodijeljena je Kazalištu Roseland musical iz Španjolske za predstavu “Pinokio”.
Nagradu za najbolju režiju dobila je Renata Carola Gatica, i to za dvije predstave – “Durica – male ljubavi” u izvedbi Gradskog kazališta Žar ptice, i “Alisa u zemlji čudesa” Zagrebačkog kazališta mladih (ZKM).
Najboljom glumicom festivala proglašena je Dunja Fajdić za ulogu u predstavi “Durica – male ljubavi” GK Žar ptice, dok je nagradu za najboljeg glumca odnio Luka Bulović za ulogu u predstavi “Zora Riđokosa” u izvedbi zagrebačkog Gradskog kazališta Trešnje.
Za najbolju žensku sporednu ulogu nagrađena je Katarina Gojković za ulogu u predstavi “Pepeljuga” u izvedbi Pozorišta Boško Buha iz Srbije, dok je najboljom muškom sporednom ulogom ocijenjena ona Petra Leventića za ulogu u predstavi “Alisa u zemlji čudesa” (ZKM).
“Alisa u zemlji čudesa” odnijela je još dvije nagrade, za najbolju scenografiju Isidori Spasić i Igoru Vasiljevu, te za kostimografiju timu Decker+Kutić.
Nagrada za najbolji tekst dodijeljena je Petri Cicvarić za predstavu “Tko nema u vugla, googla”, u izvedbi Doma kulture Kristalna kocka vedrine Gradskog kazališta Sisak, dok je Morana Dolenc dobila nagradu za promicanje neverbalnog kazališnog izraza, za predstavu “S razlogom” u izvedbi Kazališne družine Pinklec Čakovec i LOFT-a.
Komentari