Predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar-Kitarović održala je u srijedu na Pantovčaku sastanak na temu “Identitet i marka Republike Hrvatske”.
Treba konačno početi upravljati brendom ili imidžem svoje države, rekla je predsjednica.
Motivacija za inicijativu ovoga sastanka je višestruka, rekla je.
U okvirima demografske strategije, podsjetila je, kazala je da je jedan od glavnih razloga odlaska mladih nezadovoljstvo stanjem države. “Kreira se negativna percepcija i dojam da u zemlji ništa ne valja. A kad se maknete iz zemlje vidite da stranci imaju puno bolju percepciju o Hrvatskoj nego što je imamo mi sami”, rekla je predsjednica.
Često se u onome što pričamo o životu u Hrvatskoj obaziremo na ono što je negativno, rekla je predsjednica.
Htjela je iskoristiti poticaj svjetskog interesa i dojmova zbog uspjeha na Svjetskom prvenstvu u Rusiji kako bi ukazala da je potrebno napraviti nacionalnu strategiju i brendirati Hrvatsku. “Tijekom nedavnog boravka u SAD-u, u razgovorima s ljudima, nema onoga tko nije čuo za Hrvatsku ili ne zna gdje je Hrvatska”, rekla je.
Komentirajući uspjeh reprezentacije u Rusiji i dotaknuvši se svog boravka u SAD-u, predsjednica je ponovno istaknula koliko je nogomet obilježio pozicioniranje Hrvatske u svijetu. “Nema osobe u SAD-u koja me nije prepoznala i komentirala kako je Hrvatska na SP-u osvojila srca”, rekla je predsjednica, dodavši da su i svjetski državnici tijekom sastanaka slali pozdrave i izborniku Zlatku Daliću, kapetanu Luki Modriću i drugima.
Moramo kreirati vlastiti brend, a ne dopustiti drugima da ga kreiraju ili modificiraju, rekla je.
Ranije kampanje nisu uspijevale zato što su se oslanjale na vizuale, slogan ili fotografije, rekla je predsjednica, dodavši da je izrazito bitno i živjeti brend koji se predstavlja.
Razlozi današnjeg susreta jesu pokrenuti kampanju, inicirati okupljanje stručnjaka, sportaša, umjetnika, istaknutih ljudi i svih koji su zainteresirani i koji imaju iskustva i žele ih podijeliti i pridonijeti boljem shvaćanju i kreiranju brenda, rekla je Grabar Kitarović.
Istaknula je i da se tijekom istraživanja Hrvatske na internetu može vidjeti da je zemlja uglavnom poznata po sigurnosti, sportu i neobičnom obliku.
“Hrvatska nema jasan sustav oblikovanja vlastite marke”, rekla je predsjednica. “Osnivanjem radne skupine za izrađivanje službene marke želim to promijeniti”, dodala je.
Radnu skupinu vodit će Dubravka Sinčić Ćorić, redovita profesorica na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Komentari