Novi zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević zajedno sa svojim timom suradnika najavljivao je preustroj i smanjenje gradskih ureda, a N1 saznaj novi preustroj.
U Gradu Zagrebu kažu da je cilj novog ustroja Gradske uprave jda postane javno odgovorna i učinkovita. To će se postići manjim brojem gradskih upravnih tijela i jasnim linijama odgovornosti, zajedno s promjenama u drugim segmentima, među ostalim, unapređenja sustava javne nabave, kvalitetnog upravljanja gradskom imovinom, unapređenja praksi zapošljavanja i organizacije rada, osnaživanja socijalnog partnerstva do digitalizacije rada gradske uprave i gradskih poduzeća.
Ovo su imena novih ureda:
1. Stručna služba gradske uprave,
2. Ured gradonačelnika,
3. Gradski ured za unutarnju reviziju i kontrolu,
4. Gradski ured za opću upravu i imovinsko-pravne poslove,
5. Gradski ured za financije i javnu nabavu,
6. Gradski ured za gospodarstvo, ekološku održivost i strategijsko planiranje
7. Gradski ured za obrazovanje, sport i mlade,
8. Gradski ured za kulturu, međugradsku i međunarodnu suradnju i civilno društvo,
9. Gradski ured za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom,
10. Gradski ured za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo, komunalne poslove i promet
11. Gradski ured za upravljanje imovinom i stanovanje,
12. Gradski ured za katastar i geodetske poslove,
13. Gradski ured za mjesnu samoupravu, civilnu zaštitu i sigurnost,
14. Gradski zavod za zaštitu spomenika kulture i prirode,
15. Služba za informacijski sustav i tehničke poslove,
16. Stručna služba Gradske skupštine.
Koji uredi prestaju s radom?
Danom stupanja na snagu ove odluke prestaju s radom:
1. Ured za programe i projekte Europske unije,
2. Ured za javnu nabavu,
3. Ured za međugradsku i međunarodnu suradnju i promicanje ljudskih prava,
4. Ured za zastupanje,
5. Gradski ured za strategijsko planiranje i razvoj Grada,
6. Gradski ured za sport i mlade,
6. Gradski ured za branitelje,
7. Gradski ured za zdravstvo,
8. Ured za demografiju,
9. Gradski ured za poljoprivredu i šumarstvo,
10. Gradski ured za imovinsko-pravne poslove,
11. Ured za upravljanje u hitnim situacijama
Odluka stupa na snagu 31. listopada
Zbog značajnih promjena u ustrojstvu gradskih upravnih tijela, u Gradu predlažu da ova odluka stupi na snagu 31. listopada 2021. Naime potrebno je vrijeme za prilagodbu budući da je proračun u potpunosti digitaliziran, odnosno poslovni se procesi oslanjaju na niz aplikacija koje je potrebno prilagoditi, što je zbog složenih poslova gradskih upravnih tijela i velikog broja proračunskih korisnika zahtjevno i u tehničkom i u organizacijskom smislu, poručili su iz Grada.
Komentari