Modna industrija se sve više okreće novim rješenjima kada su u pitanju događanja ili predstavljanje dijela novih kolekcija. Brandovi i dizajneri često angažiraju specijalizirane tvrtke za oformljavanje tzv. pop-up štandova.
Nije riječ samo o običnom izložbenom prostoru s odjevnim komadima, već ove konstrukcije ponekad imaju više nivoa. Na azijskom tržištu je sada već uobičajeno i uključivanje suvremenih tehnologija. Od dizajna svjetla, do tehnoloških umjetničkih instalacija, ekrana i digitalnih panela za pregledavanje sadržaja.
Pogledajte ubrzani video koji pokazuje kako je vješta ekipa oformila izložbeni prostor u velikom centru Landmark Atrium u Hong Kongu. Poznati azijski centar je izvana u staklu, ima razne namjene i brojne dvorane. Posjetitelje privlači raznim događanjima, a tu su i prodavaonice renomiranih brandova.
Radnici su se za postavljanje izložbenog prostora vodili idejom “juxtapositiona”, koji podrazumijeva postavljanje dva elementa jedan pored drugog, s efektom kontrasta. Usporedbom elemenata želi se naglasiti sličnost ili razlika.
Komentari