Segment prodaje tvrtke METRO je u prvom kvartalu poslovne godine 2018/2019* porasao za 2.1 posto, a kompanija bilježi i kontinuirani rast like-for-like prodaje koja je u odnosu na isti period prošle godine rasla za 2.3 posto.
Posebno se ističe dinamičan rast od 9 posto u segmentu prodaje putem dostave koja je dosegnula 1.4 milijarde eura te čini 18 posto ukupnih prihoda kompanije. EBITDA u prvom kvartalu PG 2018/2019 (bez zarade od poslovanja s nekretninama) iznosi 470 milijuna eura.
“Prodaja i prihodi METRO-a u prvome kvartalu tekuće poslovne godine u skladu su s očekivanjima. Poslovanje u Aziji, Istočnoj Europi i prodaja putem dostave nastavljaju se ubrzano razvijati, a vidljivi su i pozitivni rezultati povećanog fokusa na HoReCa sektor i trgovce“, naglasio je Olaf Koch, predsjednik Uprave tvrtke METRO AG.
“Zahvaljujući jakom fokusu na glavne skupine kupaca, u HoReCa sektoru osiguran je rast like-for-like prodaje od 4,7 posto, dok je like-for-like prodaja prema trgovcima rasla za 4,6 posto. METRO nastavlja ulagati u digitalna rješenja za HoReCa kupce te je lansirao digitalnu platformu DISH koja ugostiteljima nudi digitalna poslovna rješenja, korisne informacije o najnovijim gastro trendovima i događanjima, savjete za optimizaciju poslovanja te pristup zajednici kuhara i vlasnika restorana. Nova METRO-ova digitalna platforma DISH do sada je lansirana u Njemačkoj, Italiji, Francuskoj i Hrvatskoj. DISH korisnicima nudi besplatne usluge poput izrade web stranica kojom se do sada uz podršku METRO-ovih stručnjaka poslužilo čak 120.000 restorana. U Hrvatskoj je navedenu uslugu iskoristilo više od 1.100 ugostitelja, dok aplikacije za online rezervacije stolova trenutno koristi 400 hrvatskih ugostitelja“, piše u objavi za medije.
*Poslovna godina 2018/2019 odnosi se na razdoblje 1.10.2018. – 30.9.2019.
Komentari