Proizvođač iz Stuttgarta objavio je fotografije i tehničke detalje osvježene 911-ice. Iako će promatrač najprije primjetiti kozmetičke intervencije na vanjštini, najvažnije promjene dogodile su se u motorizaciji automobila.
Redizajnom su uključeni coupe i kabriolet, u standardnim i snažnijim, “S” verzijama.
Modeli za 2016. dobili su nove branike, s većim bočnim otvorima za zrak, na kojima se umjesto dosadašnje dvije nalaze tri horizontalne rešetke.
Dnevna svjetla sad su sastavni dio farova i sastoje se od četiri točkasta svjetlosna izvora postavljena oko glavnog fara.
Sa stražnje strane, umjesto horizontalnih “škrga” na poklopcu motora, ugrađene su vertikalne rešetke a redizajnirani su i branik i stop svjetla.
Osim toga, proizvođač je objavio kako je izmjenio dizajn alu felgi i kvaka na vratima.
Porsche 911 Carrera za 2016. opremljen je novim PCM (Porsche Communication Management System) multimedijalnim sustavom sa Apple CarPlay kompatibilnošću i unaprijeđenom navigacijom.
Po prvi put u ovom modelu, navigacijski sustav omogućava Google Earth i Google Streetview prikaz na ekranu.
Redizajniran je i upravljač, a verzije opremljene Sport Chrono paketom imaju na volanu kotačić za odabir jednog od četiri predefinirana moda vožnje: “Normal”, “Sport”, “Sport Plus” i “Individual”.
Modeli s automatskim PDK mjenjačem s duplim kvačilom opremljeni su funkcijom koja na pritisak dugma iz motora izvlači maksimum snage u trajanju od 20 sekundi.
Kad se aktivira ova komanda, sustav odabire optimalni prijenosni odnos u mjenjaču za ostvarivanje kratkoročne maksimalne snage.
Porsche je uveo još jednu novost – po prvi put su osnovne verzije modela 911 Carrera dostupne s opcijskim sustavom upravljanja koji omogućava zakretanje zadnjih kotača, što je prethodno bila ekskluziva skupljih verzija, poput modela 911 Turbo ili 911 GT3.
Umjesto dosadašnjih atmosferskih agregata, ispod poklopca motora nalazi se nova, 3.0 litarska twin-turbo jedinica sa 6 cilindara.
U verzijama 911 Carrera i 911 Carrera Cabrio ovaj motor proizvodi 370 ks (272 kW) i 450 Nm, dok u snažnijim “S” varijantama razvija 420 ks (309 kW) i 500 Nm.
U oba slučaja, motori raspolažu sa po 20 “konja” i 60 Nm više u usporedbi s prethodnim pogonskim jedinicama.
Porsche 911 Carrera sa PDK mjenjačem i Sport Chrono paketom od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,2 s, što je za 0,2 s bolji rezultat od prethodnika.
Carrera S, također opremljena PDK mjenjačem i Sport Chrono paketom, iz mjesta do stotke stiže za 3,9 s (poboljšanje za 0,2 s).
Povećane su i maksimalne moguće brzine, pa Porsche 911 Carrera dostiže 295 km/h a Carrera S 308 km/h.
Uprkos poboljšanim performansama, proizvođač tvrdi da je nova 911-ica ekonomičnija i da u prosjeku troši 12 posto goriva manje nego ranije.
Redizajnirana Porsche 911 Carrera imat će premijeru na ovogodišnjem sajmu automobila u Frankfurtu.
Prodaja će najprije započeti u Njemačkoj, u prosincu, po cijeni od 96.605 eura, koliko će koštati standardna Carrera, odnosno 110.766 eura, koliko treba izdvojiti za Porsche 911 Carrera S.
Komentari