Porast turističke potražnje u 2020. za Hrvatskom iz tzv. DACH regije

Autor:

19.09.2020., Baska - Na gradskoj plazi u Baskoj turisti i domaci jos uvijek uzivaju u moru koje je i dalje toplo te ugodno za kupanje.
Photo: Srecko Niketic/PIXSELL

Srecko Niketic/PIXSELL

Zanimanje Nijemaca, Austrijanaca i Švicaraca za putovanjima u Hrvatsku u ovoj godini poraslo je za oko 50 posto u odnosu na prošlu, pokazalo je istraživanje online booking platforme Travelcircus o promjenama navika putovanja turista iz tzv. DACH regije zbog pandemije, izvijestili su u srijedu iz HTZ-a.

Regija DACH odnosi se na Njemačku, Austriju i Švicarsku.

Direktor HTZ-ova predstavništva u Austriji Branimir Tončinić ističe da podaci iz Travelcircus istraživanja pokazuju i da su Austrijanci najveću potražnju iskazivali u ovoj godini za domaćim putovanjima, pa je Austrija kao destinacija bila prva po potražnji.

“Hrvatska je po turističkoj potražnji u Austriji za ovu godinu na drugom mjestu, što je izvrstan rezultat u ovim okolnostima, dok je Njemačka na trećem mjestu”, naglašava Tončinić, dodajući da nijedna druga zemlja izvan DACH regije nije zabilježila pozitivan rast potražnje za godišnjim odmorom kao Hrvatska.

Iznosi i da je ove godine u Austriji pala potražnja za hotelima, a porasla za kućama za odmor.

Prema istraživanju, Hrvatskoj konkurentske zemlje zabilježile lošije rezultate potražnje. Primjerice, u cijeloj DACH regiji zanimanje turista za Španjolskom i Italijom palo je za oko 10 posto, a samo u Austriji potražnja za Italijom, Francuskom, Nizozemskom, Švedskom i Norveškom pala je i za više od 30 posto u odnosu na 2019., kaže Tončinić.

Rezultate tog istraživanja komentirao je i direktor HTZ-a Kristjan Staničić, objasnivši da je provedeno na uzorku od gotovo 50 tisuća ispitanika te da su takvi rezultati još jedna potvrda da je Hrvatska u ovoj vrlo izazovnoj godini zauzela poziciju vodeće turističke zemlje Mediterana.

“Destinacije na hrvatskoj obali i otocima svrstale su se i među najtraženije inozemne destinacije DACH regije. Osim na tim, Hrvatska je ove godine ostvarila odlične rezultate i na drugim europskim tržištima, što daje optimizam za iduću turističku godinu, kada ćemo zemlju još snažnije pozicionirati kao sigurnu turističku destinaciju bogate i raznolike turističke ponude”, istaknuo je Staničić.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.