Veliko zanimanje za Dane komunikacija

Autor:

Pixsell

Sedmo izdanje festivala Dani komunikacija apsolutni je rekorder po interesu za festival i zanimanju s kojim industrija komunikacija očekuje ovogodišnje istaknute govornike.

Središnje događanje industrije tržišnog komuniciranja u organizaciji HURA-e (Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje) i IAB Hrvatska (Udruge za interaktivni marketing) u tri dana festivala i u četiri dvorane okuplja 65 govornika od čega čak 16 međunarodnih predavača. Na festivalu će se održati i godišnja proglašenja najboljih u industriji s dodjelama nagrada za čak četiri strukovna natjecanja – Effie, IdejaX, Mixx i Young Lions Croatia.

“Htjeli smo dovesti najbolje na festival, najbolje oglašivače, najbolje kreativce, PR-ovce, redatelje pa čak i hakere, kiborge te best-selling autore. Ti ljudi danas su u Hrvatskoj i druže se s našim sudionicima, što dočarava značaj našeg tržišta, snagu naših ljudi i relevantnost festivala”, izjavila je Dunja Ivana Ballon, direktorica festivala i kreatorica programa Dana komunikacija.

Ovogodišnju selekciju međunarodnih govornika na festivalu predvodi velikan industrije tržišnih komunikacija Sir Martin Sorrell, zatim najbolji oglašivač svijeta Matt Biespiel, najbolji stručnjak za odnose s javnošću na svijetu Aaron Sherinian, najbolji content kreator Oobah Butler, jedan od deset najboljih redatelja za marketing na svijetu Ali Ali, žena-kiborg Moon Ribas i drugi.

Značaj festivala potvrđuje podrška tvrtki i medija, a snagu natjecanja IdejaX, Effie Croatia, Mixxx i Young Lions pokazuje prijava rekordnog broja projekata (285) i proglašenje najboljih od strane 61 člana žirija.

FOTO: Pixsell

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.