Počela kampanja ‘Od 1828. u svim važnim trenucima’

Autor:

FOTO: Jamnica d.d.

Počela je kampanja ‘Od 1828. u svim važnim trenucima’.

Carica Marija Terezija je još davne 1772. godine uvrstila Jamnicu u registar bečkog dvora. Godine 1828. počela je komercijalna proizvodnja koja se, uz uvođenje sve naprednijih tehnologija održala uspješno sve do danas.

S novom kampanjom pod sloganom ‘Od 1828. u svim važnim trenucima’ obilježava se 190. godina proizvodnje i dugogodišnje tradicije.

“U Jamnici smo uvijek osluškivali potrebe tržišta te se pakiranjem prilagođavali navikama i željama svojih kupaca. U čast ovom velikom jubileju na tržište izlazimo sa šest stilski različitih etiketa retro edicije inspiriranih dugom poviješću. Vjerujemo da će se našim kupcima to svidjeti“, rekao je Zvonimir Seki, direktor marketinga Jamnice d.d.

Jamnica je jedan od najuspješnijih hrvatskih proizvoda, zbog svoje kvalitete i mineralnog sastava, a i potrošači su ju pozicionirali na sam vrh liste gaziranih prirodnih mineralnih voda*.

*Izvor: Nielsen, panel trgovine u Hrvatskoj, 2014. – 2017. (Copyright@2016, The Nielsen Company.)

Zvonimir Seki, direktor marketinga Jamnice d.d.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.